کد خبر 1585882
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
ابلاغیه برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بابت تخلف در دربی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور ابلاغیه ای به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بابت تخلفات در دربی ۱۰۳ فرصت ۴۸ ساعته داد.

به گزارش مشرق، بر اساس بند ۲ ماده ۱۹ مقررات انضباطی و با توجه به گزارش واصله از سوی داور و نماینده مبنی بر تخلف تماشاگران منتسب به تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیا و سنگ درون زومین و استفاده از الفاظ توهین آمیز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابلاغ می‌شود چنانچه دفاعیاتی دارند ظرف مدت حداکثر ۲ روز از تاریخ ابلاغیه ارسالی، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند.

ضمناً عدم ارسال دفاعیه مانع از اتخاذ تصمی نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    1 0
    تیم کثیف لنگ تماشاچیاش کمک داورو با سنگ زذن زخمی کردن و سر زبیر نیک نفس بازیکن محجوب و خوش اخلاق استقلال رو شکوندن.به کل باید تا اخر فصل بازیای لنگ بدون تماشاچی بشه.این وحوش لنگی یه بار چند سال پیش تو بازیهای اسیایی که بازی لنگ و یه تیم عربستانی تو تهران بود با ترقه زدن رو سقف نیمکت تیم عربستانی و همون کارشون باعث شد تا سالها میزبانی رو از تیمهای ایرانی بگیرن اگه همونجا درست و قاطعانه با اینا برخورد میشد انقدر گستاخ نمیشدن که داورو بزنن.این تیم کثیف فقط باعث هزینه تراشی برای کشور و از بین رفتن منافع ملی میشه
  • وحید IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 1
    وقتی داور کثیف ششتقلالی به کنعانی زادگان کارت زرد می دهد تا در بازی با استقلال نباشد نتیجه این می شود که فوتبال استقلال تهران کثیف بشود.
    • IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      2 0
      5تا گل افساید معذرت خخخخخ
  • ناهید IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    از اول کیسه ای های وحشی بطری آب پرتاب کردند. پرسپولیس قهرمان جام حذفی باشگاههای آسیا شده است به مقام سوم باشگاههای آسیا رسیده است و دو بار بدون حمایت فدراسیون فوتبال و بدون داشتن بازیکن قوی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و سیاره های کیسه با کمک پرسپولیسی ها و پاسی ها به دست آمده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس