کد خبر 1585785
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
ترافیک

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: ترافیک در جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال نیمه سنگین است، رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های کشور با شماره تلفن ۱۲۰ تماس بگیرند.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده هریجان و آزادراه تهران ـ شمال محدوده‌های تونل شماره ۱۸و تونل البرز، ترافیک نیمه سنگین مشاهده می‌شود.

وی افزود: تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت روان است. همچنین هیچگونه مداخلات جوی گزارش نشده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج ـ قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و آزادراه قزوین ـ کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیز سنگین است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    چقدر عالی!!! افرین هموطنان عزیز!!!! همه با هم تشریف ببرید شمال ساعتها در ترافیک گیر کنید!!!! و در شهر های شلوغ شمالی در صف نون و آب و گوشت و مرغ اوقات به سر برید!!!! و با اعصاب خرد برگردید!!! حال بماند که اگر یک سال به حرمت ماه مبارک سفر نروید چه فاجعه ای رخ میده!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس