مامای بابلی: اجر و بزرگی را برای رهبرم از خدا می‌خواهم

معصومه مهرآور، ماما و کارشناس ارتباطات اورژانس بابل درباره پیام رهبر معظم انقلاب به وی گفت: اجر و بزرگی را از طرف خداوند برای رهبرم می‌خواهم.

به گزارش مشرق، معصومه مهرآور، ماما و کارشناس ارتباطات اورژانس بابل که در یک اقدام قابل تحسین به یک مرد کمک کرد تا همسرش کودکش را به دنیا بیاورد بیان داشت: وقتی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب پیام ایشان را اعلام کردند، در پوست خودم نمی‌گنجیدم.

وی ادامه داد: احساس کردم دست‌های خدا دوباره روی شانه‌هایم قرار دارد و اجر و بزرگی را از طرف خدا برای ایشان می‌خواهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Ti IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    29 2
    همسر بنده نزدیک ۲۰ سال مامای طرح پزشک خانواده است که قرار دادی است ،، ۱۰ سال در لب مرز خدمت کرده جایی که گروهک های پژاک تردد داشتن ،، و در این ده سال در پانسیون محقر با کمترین امکانات سپری کرد ،، بعد ۱۰ سال با کلی التماس و خواهش لطف کردن و فرستادن به یک روستای پر جمعیت که کمی نزدیکتر به شهرمون بود ولی در اینجا هم به علت زیاد بودن بار کاری و سختی تردد دچار بیماری اعصاب شد ، ده سال هست که ازدواج کردیم ولی صاحب فرزند نشدیم به علت بار کاری زیاد همسرم و بیماری که هر روز بدتر می شود. در این سال ها خیلی ها را با معاینه راهنمایی درست از مرگ نجات داده .خدا از همسر من راضی باشد من عاشق فداکاری های همسرم هستم .
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      مگه مرد هم میتونه ماما باشه؟
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      1 0
      شوهرت ماماس؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس