به گزارش مشرق، کانال تلگرامی الجزیره به فارسی ویدئویی درباره اعزام یهودیان حریدی به سربازی منتشرکرد و در توضیحات آن نوشت:

در سایه درخواست فرماندهان ارتش برای سرباز بیشتر، چرا اعزام یهودیان حریدی به سربازی می‌تواند بحرانی جدید برای اسرائیل بیافریند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی اکرم IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    الان آلبانی نشین ها کجا هستن؟چرا خفقان گرفتن
  • علی اکرم IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    الان آلبانی نشین ها کجا هستن؟چرا خفقان گرفتن
  • علی اکرم IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    الان آلبانی نشین ها کجا هستن؟چرا خفقان گرفتن
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    چه توهماتی ؟آن ها را زنده نگذارید که زنده تان نمی گذارند؟
  • DE ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    این جماعت نزول خور روی شیطان رو سفید کرده اند . اینها صاحب تعداد زیادی از قمارخانه ها و خانه های فساد و فحشا در دنیا هستند و درکنارش برای انواع و اقسام فساد تبلیغ میکنند و مردم رو به انحراف میکشانند .
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    خداییش عجب جونورایی هستند!! یاد تجمع سوسک‌های فاضلاب افتادم!! 🤮🤮🤮🤮
  • محمد IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    2 0
    ان شاء الله زودتر شاهد متلاشی شدن اسرائیل غاصب باشیم
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    چند وقت پیش یه تیتر زده بود که چرا حمله زمینی به غزه باعث فروپاشی ارتش اسرائیل میشود یاد اون افتادم
  • Puyamotlaq IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    5 1
    حسبنا الله و نعم الوکیل مرگ بر صهیونیستها که نژادپرستانه نوزادان فلسطینی زا در غزه می کشند. البته این قتلگاه نتیجه بازپرسی از اسیران اسرائیلی باز برگشته‌اند طی آخرین تبادل اسیران است به دون شک آنها در مورد غذا خوردن و نوشیدن با نتانیاهو صحبت کرده‌اند و تمام سخنان در مورد شیرخشک و ... هر چه بوده است نتیجه‌اش جز این همه گرسنگی نوزادان تا دم مرگ بوده‌است . از ابتدای طوفان الاقصی بالاخص ماه دوم حملات مشخص بود که هدف نتانیاهو در اشغالگری کامل نوار غزه می باشد ولی اکثر اعراب و سران کشورها باور نداشتن که او دست به چنین اعمالی بزند حالا طی گذشت ۱۶۹ روز نتانیاهو_بایدن دست به چه اعمالی زدند تمام آنچه باید نمی شد را مرتکب شدند از انفجار بزرگ تا قتل عام ۳۲هزار انسان تا گرسنگی و تشنگی و فوت نوزادان. به دون شک فردا دیرتر از امروز باشد . همت بلند دار که نتایج موثر از همت بلند است. ۱ - بهتر است تیم سیاسی مقاومت اسلامی غزه تا حصول خروج نظامیان به پشت مرز غزه پای هیچ میز مذاکره تبادل اسرا حاضر نشوند . ۲ - و مقاومت مسلحانه و با قدرت بازدارندگی بیشتری نسبت به ارتش رژیم صهیونیستی عکس العمل نشان دهند . ۳ - چرا در برابر کشتار و تعداد آمار شهدای روزانه دقیقا به همان مقدار از نظامیان جنایتکار کشته شوند یعنی امروز آمار کشتار ۱۰۰ عدد بود مقاومت نیز توسط تک تیراندازان خود ۱۰۰ عدد از ارتش اسرائیل که همان قاتلان کودکان و زنان و نوزادان است را مجازات نمایند برای این کار از تمامی قدرت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و تبلیغاتی اعلام عسکری مقاومت اسلامی بهره جویی نمایند . راه پایان این نسل کشی است که در بالا به عرض رساندم . نصر من الله و فتح قریب مرگ بر آمریکا مردم فریب .
    • DE ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      0 1
      😂😂😂
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      0 0
      چی میگی عامو
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    این موشهای کثیف توفضلاب های کشورهای دنیا مشغول کارهای شیطانی بودند که انگل لیس کثیفتر از اینها کوچشون داد سمت فلسطین ،انشا الله دوبار ه باید ازادگان جهان اسلام این موشهای کثیف رو بفرستن به محل زندگی گذشتشون در اروپا وامریکاه 👿🤮👿🤮
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    طرف خاخام بی‌شرف به این مضمون می‌گفت باید کودکان رو بکشیم چون اینا فردا بزرگ میشن میان جلومون وامیستن و نابودمون میکنن، دقیقا استدلال فرعون برای کشتن نوزادها تا نکنه پیشگویی پیشگوها که پسری (موسی) به دنیا می‌آید و نابودت میکند درست دربیاید... حالا کسانی که استدلالشون عین فرعون هست کیا هستند؟!!! مسئول حفظ و نگهداری تورات و رساننده متن تورات به مردم!!! آیا درست حفظ و نگهداری کردند این فرعونی‌ها؟!!! یا عوضش کردند؟!!!! عجیب نیست نمیان ارتش تا برای ایدئولوژی خودشون کشته شن؟!! بدیهتا بنی اسرائیل رو همان برده‌های فرعون می‌دانند که باید نوکری کنند و کشته شوند و آن فرعونی‌ها فقط دستور دهند... اگر خلاف این باشد چنین حکومتی (حکومت تورات تحریف شده) نمی‌خواهیم و می‌رویم... چون فلسفه تورات تحریف شده ریاست فرعونی‌ها و به نوکری گرفتن بنی اسرائیل بود با فریبی به نام تورات، اگه قراره دیگه همه مثل هم بشیم که دیگه نیازی به این حکومت نبود، ما میریم... توو اروپا هم مثل همیم اما نه وسط جنگ و در خطر کشته شدن... حکومتی که قرار باشه ما فرعونی‌ها رئیس نباشیم و مثل برده‌هامون، بنی اسرائیل، باشیم می‌خوایم اصلا نباشه... دیگه به چه دردی‌مون می‌خوره؟
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    اگه بیان دقیقا چه ضرری به اشغالگری فرعونی‌ها میخوره؟! هیچی... فقط نمی‌خوان بمیرن... برای چیزی که میدونن دروغه... و اینکه نمی‌خوان همسطح کسانی که اونا رو نوکر خودشون می‌دونن بشن... بنی اسرائیل... اگه حاکم نباشند و مثل بقیه باشند چه نیازی به وجود حکومت هست؟! میرن یه جای دیگه :) روسا و اصلی ها و بدنه فرعونی‌ها که اصلا فلسطین هم نیامدند... اینا هم که اومدند به شرط خوردن و خوابیدن و روی ... خوابیدن و دستور دادن اومدن. نه جنگ و کشته شدن. با وقاحت میگن اگه فقط کارمون خوردن و خوابیدن و خوابیدن و دستوردادن نباشه میریم... :) همینقدر تابلو و احمق... میریم پیش اکثر فرعونی‌ها... روسا و بدنه و ...
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    0 0
    اگر قرار باشه طالبان و کنترل کنند از همون سیاست روسیه استفده میکنند ممکنه برای اینکه از طالبان بخواهند که داعش را اجازه کار بهش بده از سیاست اینکه متقاعد کنند داعش برای حکومتش خطر نیست استفاده کنند در صمن مسایل بین افعانستان و بقیه گروههای تروریستی مثل تحریک طالبان هم هست ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس