کد خبر 1584991
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
۲ بازیکن ۱۶ و ۱۷ ساله به تیم ملی اسپانیا دعوت شد

«لامین یامال» و «پو کوبارسی» بازیکنان ۱۶ و ۱۷ ساله تیم فوتبال بارسلونا به تیم ملی اسپانیا دعوت شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال اسپانیا قرار است در ۲ دیدار تدارکاتی در تاریخ ۳ فروردین به مصاف تیم ملی کلمبیا برود و ۷ فروردین با برزیل تقابل کند.

«لوئیس د لا فوئنته» سرمربی تیم ملی اسپانیا لیست نفرات خود را برای این ۲ دیدار تدارکاتی اعلام کرد که حضور ۳ بازیکن جوان در این لیست بیش از هر چیز خودنمایی می‌کند. حضور «پو کوبارسی» مدافع ۱۷ ساله بارسلونا و «لامین یامال» مهاجم ۱۶ ساله بارسلونا در لیست «لوئیس د لا فوئنته» نشان از توجه به بازیکنان با استعداد در تیم ملی اسپانیا دارد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اسپانیا به شرح زیر است:

اونای سیمون، داوید رایا، الکس رمیرو، کارواخال، ناواس، پدرو پورو، لاپورت، روبین لنورماند، دانیل ویویان، پو کوبارسی، ژوزه گایا، آلکس گریمالدو، رودری، مارتین زوبیمندی، میکل مرینو، فابیان روییز، الکس بائنا، اویهان سانست، دنی اولمو، آلوارو موراتا، لامین یامال، ژوزلو، نیکو گونزالس، ژرارد مورنو، میکل اویارزابال و پابلو سارابیا.

نام «کوبارسی» در دیدار دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های بارسلونا و ناپولی بیش از هر زمان دیگری در فوتبال اسپانیا مطرح شد. در این دیدار کوبارسی نخستین تجربه خود را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد و نکته قابل توجه این است که ژاوی در این بازی، او را در ترکیب اصلی قرار داد تا برابر بازیکن زهرداری چون «ویکتور اوسیمن» قرار بگیرد. اما این بازیکن ۱۷ ساله عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت تا شاهد ظهور یک پدیده دیگر از آکادمی بارسلونا باشیم. هواداران بارسلونا او را جایگزینی برای کارلوس پویول نامیده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس