کد خبر 1584969
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی پارسینTV ویدئویی با عنوان رسوایی اپوزیسیون با سلیطه‌گری؛ کارزاری که آتش به جان خودِ اپوزیسیون انداخت، منتشر کرد :

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مورخ ایرانی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    29 5
    سال ۵۷ شعار ملت ایران استقلال، آزادی، عدالت و ... بود؛ یعنی یک انقلاب مبتنی بر ارزشهای اصیل انسانی. اما شعار مخالفان جمهوری اسلامی چیست؟ فاحشگی، سلیطگی، موافق حمله نظامی به ایران، تجزیه ایران، موافق تحریم ملت ایران و ... من فقط مانده ام افرادی که دنباله رو این اشخاص فاسد هستند آیا ذره‌ای عقل و شعور برای خود قائل هستند؟ بعید میدانم.
    • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      14 4
      دقیقا. سال ۵۷ هرچی قاچاقچی و دزد و فاحشه رفته بودن تو سوراخ موش و بیرون هم نمیومدن.
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      14 4
      اینها روی سالها فسادی که بواسطه حرکت های فرهنگی در ایران درست کرده اند حساب باز کردند، مخصوصا قشر نوجوان و جوان بیچاره امروز که شدند بازیچه این جماعت غرب پرست؛ از اوایل زمان خاتمی این حرکات را انجام می دادند مثل گذاشتن لباس زیر زنانه در پارک ها - این مشت نمونه خروار است- و توهین به ائمه در جراید این جماعت تا امروز که رسانه این فساد را به حد اعلی رسانده، نوجوانان و جوانان دهه 60، 70 امروز شدند پدر و مادر و فرزندانشون در عصر شبکه های اجتماعی که خودش سرتا پا فساد، دروغ گویی، فضای بی هویتی و... رشد کرده اند الان فصل چیدن این میوه فاسد بود و هست بخاطر همین به این مفاهیمی که دقیقا مخالف صریح عقل و عرف هر جامعه ای حمله می کنند زیرا قشر مورد نظرش - البته به خیال خودشان، با حساب و کتاب رو کاغذشان - الان به ثمر رسیده و با این مفاهیم رکیک، زشت، غیرعقلانی تحت هر شرایطی هماهنگ می شوند! از اینها گذشته نسلی که خدا را تمسخر می کند در ظاهر و گفتارش پایبندی درستی به خدا ندارد ولی در عین حال خدا پرست هم هست، این بچه های امروز بیشتر احتیاج به کمک دارند؛ البته شاید برای بعضی ها یا خیلی از این ها کار از کار برای ما گذشته باشد ولی مسئله قدرت ما نیست قدرت خداست، به قول امام خمینی (ره) ما مامور به انجام وظیفه هستیم نه نتیجه اگر خدا ببیند ما در وظیفه کم نمی گذاریم اینها را با یک عصای موسایی حل خواهد کرد برای خدا فقط کافی است بگوید "کن فیکون"، فرق ما با جماعت کفر و غرب پرست دقیقا در همین نقطه است وگرنه دفاع مقدس ما با کلاش و چند هواپیما و یک میلیون نفر آدم در مقابل دشمن تا دندان مسلح قابل جمع شدن بود؟!
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      11 5
      انصافا کلماتی چون سلیطه ، لکاته و پتیاره بسیار برازنده مصی دلقک و مروجان فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی می باشد
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      7 1
      کسی که یکپارچگی مردم از پیر و جوان وزن و مرد و غنی و فقیر و تمامی اقوام و مذاهب و ادیان را دیده و بخاطر داشته باشد معنی انقلاب را میفهمد. انقلاب 57 به معنای راستین انفجار نور بود!
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      7 1
      اینا طبل رسواییشون خیلی وقته افتاده
    • SE ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      6 1
      خدا لعنت کند اصهال طلبان و چاپندگان را که همین قمپوزوسیون کثافت هم از بین هم اینها شکل گرفته
  • سید IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    6 5
    جنگ مزدوران عدو همه را عذر بنه/ که همه ابله بوَند بس که میخانه روند !!!
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    5 3
    این جنبش مستقل شدن جوانان و نوجوانان را هم که احتمالا از سمت خونه سازهای بیست وپنج متریست جدی بگیرید همراه با گزارش اقتصاد نیوز برای دونات شدن تهران که منطقه ۶ و اینها خانه های خالی و متروکه دارند احتمالا می خواهند اونجا اپارتمان سازی کنند
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    15 4
    مسیح علی نژاد به بی شرف به تمام معنا است
  • DE ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    7 1
    از معادن لجن و سلیطگی نمادی مثل مصی . پولینژاد انتظاری بیش از این نیست! از معدن لجن فقط لجن بیرون میاد!!!!!!! این کفتار کثیف و آلوده داره از این راه میلیون ها دلار به جیب میزنه!
  • DE ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    3 1
    عین واقعیته، امثال مص. پولینژادها واقعا شغلشون فاحشگی است خودشون رو کاملا درست معرفی کردندسرچشمه لجن و کثافت اند. رفتارهای منحرفانه این خناس های شیطان صفت فاحشه در کشورهای غربی برای مردم عادی و عرف غرب نیز قابل قبول نیست ، به این دست افراد بعنوان بیماران پارنوئید جنسی و پورنو نگاه میکنن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس