کد خبر 1584593
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
مهدی ترابی با دو شماره متفاوت در زمین +عکس

ملی پوش پرسپولیس گفت: تیمی که برای ۳ امتیاز بازی ‌کرد پرسپولیس بود و این موضوع را در زمین نشان دادیم.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی پس از تساوی دربی ۱۰۳ اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و آمده بودیم که ۳ امتیاز را بگیریم اما قسمت نبود و توپ هایمان وارد دروازه نشد. تیمی هم که برای برد بازی کرد ما بودیم و در زمین هم نشان هم دادیم.

وی در مورد اینکه دلیل کیفیت پایین دربی چه بود، گفت: استقلال به خاطر اختلاف امتیازی که داشت نمی‌خواست ببازد و تیمش را دفاعی چیده بود. ما هم هرچه زدیم به در بسته خوردیم.

ملی پوش پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیسی ها معتقد به خطای پنالتی روی آل کثیر بودند، گفت: صحنه را هنوز ندیدیم، اما مشکوک بود. اگر بوده باشد و نگرفته باشند باید به حال فوتبال غصه خورد.

ترابی در پاسخ به این سوال که آیا تعغییر پست روی کارایی شما تاثیرگذار بود، گفت: مشکلی برای بازی کردن نبود، اما چون استقلال فشرده دفاع می کرد، موقعیتی حاصل نشد و به گل نرسیدیم.

وی در مورد پرتاب بطری از سوی تماشاگران عنوان کرد: طبیعی است و در دربی این شرایط وجود دارد و برای تیم حریف هم همین وضعیت وجود داشت.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه آیا از تعویض راضی بودی؟ گفت: تعویض است دیگر، مربی تصمیم می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    خخخخخخخخخ اره دیدم چه جوری تو دفاع فقط پاسکاری میکردید و توپ. نمیاوردید جلو.بازیکناتونم هر 5دقیقه یه بار خودشونو مینداختن زمین تا وقت بازی رو بگیرن
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    یه عنوان یک استقلالی از بازی بزدلانه تیمم خجالت کشیدم، متاسفم بگم که این تیم اصلا شایسته قهرمانی نیست‌. امیدواریم با تغییر کادر فنی شاهد یک استقلال قدرتمند و باشخصیت باشیم
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    تبریک به استقلال. این عین برد بود واسه ما.با همین سیستم قهرمان میشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس