به گزارش مشرق، کانال تلگرامی خیابان انقلاب نوشت:

نشریه معتبر آمریکایی: ایران برنامه‌های واشنگتن در منطقه را بر هم زده

نشریه «فارن افرز» در گزارشی به موضوع خلاءقدرت در خاورمیانه و ناتوانی آمریکا در مدیریت اوضاع پرداخت و اعتراف کرد که ایران با برهم زدن برنامه‌ها، موجب شکست رویکردهای منطقه‌ای کاخ سفید می‌شود.

جنگ سال ۲۰۰۶ اسرائیل با حزب الله نشان داد که مبانی جنگ حداقل در خاورمیانه در حال دگرگونی است؛ زیرا نبرد بین ارتش‌ها جای خود را به مقابله فرسایشی با بازیگران غیردولتی داد.

پنج ماه جنگ بین اسرائیل و حماس برخی افسانه‌های بزرگ را نابود کرد؛ باورهایی همچون این موضوع که آرمان فلسطین مرده است و یا اتحاد در حال ظهور میان اسرائیل و کشورهای حوزه خلیج فارس به عنوان وزنه‌ای علیه ایران عمل می‌کند.

امروزه اسرائیل و ائتلافی به رهبری ایالات متحده در پنج مکان - غزه، عراق، لبنان، سوریه و یمن- با نیروهای نزدیک به ایران می‌جنگند ولی کشورهای حوزه خلیج فارس روند تنش‌زدایی خود با ایران را تشدید کرده‌اند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    امریکا وجهان ازموشکهای درپیت شکست خورد هورا
  • باقری VE ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    3 8
    والله این کارهای ایران بیشتر اوضاع داخلی رو به هم زده...جوری بهم زده که بوی گندش در اومده.
    • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 0
      خدا پدر تو بیامرزه حرف حق رو زدی اما چه فایده آقایون گوش شون بدهکار نیست ! خیال میکنند زندگی مردم مثل خودشون خوش و خرم و بی دغدغه است ! بابا داریم جون میکنیم حواس تون به ما هست ؟!
    • IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 0
      از پرچمت معلومه
    • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      6 1
      اون بو از دهن خودت هست که هر دیشب میخوری، پس خود شکن که آینه شکستن خطاست👎
    • IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 0
      به یه غربگدا برخورد
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 0
      از پای منقل و ماهواره پاشو تا بوی گند ندی جیگر!!
    • RO ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      0 0
      انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات قدرت های ظالم دراین کره خاکی بهم زد متاسفانه بعضی در داخل فقط تا نوک بینی خودشون رو میبینه،، هیمنه اتحاد جماهیری شوروی و ایالات متحده امریکا و قدرت های کوچکتری مثل انگلیس المان فرانسه هم با تمام محاسباتشون بهم خورده است چهل و پنج سال سردگم هستند تمام کارشناسان ارشد نظریه پرداز ها ی خبره دنیا متفق القول دارن اعتراف میکنن که چهل و پنج سال توطعه میکنن علیه اتحاد مثال زدنی ایرانیان یکی از این توطعه ها وضع کردن سنگین ترین تحریم های جهانی بر علیه استقلال ملت ایران بعد همان کارشناسان باز اعتراف میکنن که اگر این مهندسی تحریم ها بر علیه بزرگترین اقتصاد دنیا شش ماه الی یک سال وضع شده بود فرو پاشیده شده بود چه اتفاقی در جمهوری اسلامی ایران رقم خورده که چهل و پنج سال شدیدترین تحریم های طول تاریخ بشریت علیه ایرانیان شکل گرفته و این همه نفوذی دو تابعیتی منافق خائن پست فطرت که با پولهای کثیف خارجی به این مزدوران داده میشه که از پشت خنجر به انقلاب اسلامی و مردم ایران زده شه چرا همچنان انقلاب اسلامی مستحکم ایستاده و سال به سال قویتر و گسترش پیدا میکنه بعد شما میگی اوضاع داخلی چرا اینجوره ؟؟ واقعا متوجه عقده گشایی شبانه روزی و بیست چهار ساعته امپراتوری رسانه ای دشمن نسبت به مقاومت ملت ایران نمیشوید اگر هم مشکلاتی هست که حقیقتا هست بدست جریان نفوذ جریان تحریف جریان فتنه جریان انگل زاده های بعضی از مسئولین که از قطار انقلاب پیاده شدن ،خائنین منافقین دوقطبی سازان علیه ملت ایران شکل گرفته و بوجود امده است وقتی گفته میشود در انتخابات شرکت باید کرد و اصلح ترین ،مدیرترین و دلسوز ترین اشخاص انقلابی رو انتخاب کنید،، بخاطر همین امپراتوری نفاق رسانه ای فارسی زبان و خائنین و منافقین داخلی شبانه روز درصدد تحریم رای و رای ندادن بودن تا بتوانند با مشارکت پایین و مهندسی انتخابات افراد مد نظر خودشون رو به مجلس و دولت بفرستند و بتوانند معیشیت مردم را در جهت خواسته های تفرقه افکنانه دشمنان به گروگان بگیرند مقاومت و ایستادگی ملت ایران را متزلزل کنند و با جنگ داخلی مذهبی قومیتی نژادی کشوری با قدمت ده هزار سال تمدن را تجزیه و اخرین پناگاه امن مظلومان و آزادگان دنیا را از بین ببرند و فاجعه هایی هزار برابرخطرناکتر از لیبی سوریه عراق و افغانستان در ایران رقم بزنند.
  • یزدان IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 0
    یاد صدام حسین افتادم که امریکاییا جلو در کاخش بودن و داشت به رسانه هاش از شکست دشمن و نابودی امریکا سخن میگفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس