کد خبر 1584203
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اندیشکده راهبردی تبیین در مطلبی با عنوان چین در مقابله با چالش های اقتصادی خود ناکام است، که برگرفته از گزارش اندیشکده شورای آتلانتیک است نوشت:

گزارش اندیشکده شورای آتلانتیک به بررسی نشست سال 2024 کنگره ملی خلق چین پرداخته و به نقدهای جدی نسبت به عملکرد دولت چین در مقابله با مشکلات اقتصادی اشاره کرده است. این گزارش بیان می‌کند که عدم ارائه برنامه ریزی موثر و ارائه جزئیات دقیق در مورد راهبردهای برخورد با چالش‌های اقتصادی، نشان از ناتوانی دولت چین در انجام اقدامات موثر دارد.

چین در مقابله با چالش های اقتصادی خود ناکام مانده است

گزارش مذکور به عدم توجه دولت چین به مسائل مهمی همچون بحران مسکن و بدهی‌های دولتی اشاره کرده و این امر نشان از ناتوانی و عدم آگاهی دولت در مواجهه با چالش‌های اقتصادی است. این نقدها نشان دهنده نیاز اجتناب ناپذیر از راهکارهای جدید و موثر برای حل این مشکلات است.

این گزارش در پایان می افزاید عدم توجه دولت چین به چالش‌های اقتصادی موجب ناکامی در مقابله با این مشکلات شده است. این وضعیت نیازمند ارائه راهکارهای جدید و موثر توسط دولت چین است تا بتواند به بهبود وضعیت اقتصادی کشور خود بپردازد و اطمینان از آینده اقتصادی کشور را برای شهروندان خود فراهم آورد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    و البته تصمیم سازان لیبرال وارد میشوند
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    خدا کنه چین زودتر نابود بشه
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    1 2
    میترسم چین ما رو هم بیچاره کنه !
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    2 1
    این اندیشکده درباره رقبای امریکا سیاه نمایی می کنه. چین سال 2023 رشد اقتصادی 5.2 درصدی رو کسب کرد. خیلی عجیبه که یه اندیشکده ایرانی استنادش به اندیشکده ضد ایرانی آتلانتیکه. ما باید اندیشکده هایی داشته باشیم که خودشون اطلاعات بدست بیاورند نه مصرف کننده اندیشکده های دیگه باشند
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      تمام اندیشمندو اندیشکده های بزرگ دنیا با عدد و مدرک میگن چین به مشکل اساسی خورده، بدون موضع گیری سیاسی ، تو چه مدرکی داری؟؟؟
  • خان داداش IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    این گزارش از سوزش اروپا و آمریکاست و سردرگمی و عجزشون در مقابل چین باعث هذیان گوییشون شده
  • رضا IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    شاید خیلی وقت بود در کنه ذهنم منتظر چنین گزارشی از وضعیت چین بودم. هرچند منبع گزارش یک کشور متخاصم هست و باید نگاه بدبینانه منطقی بهش داشت.یک کشور مائوئیستی کمونیستی که به هر حال از معارف ناب الهی دور شده و تلاش میکنه خودش رو به عنوان یک قدرت نوظهور اقتصادی و علمی معرفی کنه و تا حد زیادی موفق هم بوده ولی به هر حال بعیده به سر منزل مقصود برسه و آینده به اذن الله از آن اسلام است. و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    اندیشکده شورای آتلانتیک آمریکائیه دیگه؟! خُب غلط کرد!! از قدیم گفتن یانکی جماعت دهنشو باز کنه ازش فقط دروغ درمیاد و یانکی خوب هم فقط یانکی مرده هست ، فراموش نکنین این یک اصل غیر قابل تغییره!!
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    1 0
    نباید زیاد روی چین حساب کرد، رشد جمعیت چین از زمان کرونا به صورت رسمی منفی شد، به عبارتی سالهای طلایی چین خیلی زود تمام شد. ایران باید بر روی جنوب شرق آسیا بخصوص اندونزی کار کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس