حمله پهپادی

مقاومت اسلامی لبنان حمله های جدید به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی انجام داد و مقر پدافند هوایی و موشکی اشغالگران را هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۰:۲۵ امروز دوشنبه یازدهم مارس ۲۰۲۴ مرکز جل العلام را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

همچنین حزب الله در بیانیه دیگری بیان کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با چهار پهپاد انتحاری مقر پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی در پادگان کیلع را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی را نیز هدف قرار داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده است.

عملیات‌های حزب‌الله درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش این رژیم در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس