تاکید رهبر انصارالله یمن بر مشارکت در راهپیمایی‌های حمایت از غزه

رهبر انصارالله یمن با اشاره به اهمیت جهاد در راه خدا در ماه مبارک رمضان بر لزوم مشارکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن امروز-یکشنبه- در مراسمی به مناست استقبال از ماه مبارک رمضان ضمن تبریک فرا رسیدن این ماه به امت اسلامی به ویژه مردم مقاوم و صبور و مظلوم فلسطین گفت: ماه رمضان از مهم‌ترین ماه‌ها برای جهاد در راه خداست و خداوند متعال مجاهدان را برتر از دیگران قرار داده است. پاداش اقدامات جهادی در ماه رمضان 700 برابر ماه‌های دیگر است، از توفقیات الهی این است که ما درحال حمایت از ملت مظلوم فلسطین با موشک و پهپاد و مال و همچنین اقدامات مردمی وارد ماه مبارک رمضان شدیم.

به نقل از المسیره، وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد که «این راهپیمایی‌ها گرچه ساده به نظر می‌رسد اما بخشی از جهاد شما در مهم‌ترین مراحل است.»

الحوثی خاطرنشان کرد: راهپیمایی‌ها مرتبط با اقدامات موشکی و پهپادی هستند، زمانی که موشک‌ها و پهپادها به سمت ناوهای آمریکایی شلیک می‌شوند آمریکایی‌ها می‌دانند که طوفان و حمایت مردمی پشت آن‌ها است، بنابراین مشارکت در راهپیمایی امری مهم، بزرگ، ضروری و شرافتمندانه است. همراهی مردمی باعث می‌شود که دشمن نتواند در امور داخلی دخالت کند و در اقدامات نظامی خلل ایجاد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس