کد خبر 1583443
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
درخواست باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی؛ جایگاه مناسب‌تری به بانوان اختصاص دهید

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد که برای بانوان در ورزشگاه آزادی سکوهایی مناسب‌تری‌ اختصاص دهند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس طی درخواستی از فدراسیون فوتبال خواست تا شرایط بهتری برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی مهیا شود. بیانیه باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

با تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ بود که طلسم شکست، تا پس از سال‌ها شاهد حضور بانوان سرزمین‌مان در ورزشگاه‌ها باشیم. چنان‌که تمام عرصه‌های دیگر کشور حضور دارند. سنگ بنای این اتفاق شاید از همان فینال لیگ قهرمانان آسیا گذاشته شد. رئیس فیفا نیز آن روز در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

حال شاهد آن هستیم که بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی حضور می‌یابند به سبب سکویی که به آنها اختصاص داده شده با مشکلاتی رو به رو هستند و البته امیدواریم جایگاهی مناسب‌تر با دید بهتر برای تماشای مسابقه، به ایشان اختصاص یابد.

باشگاه پرسپولیس در این ارتباط نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال به عنوان متولی امر فوتبال در کشور ارسال کرده است. البته تردید نداریم هم وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هم سازمان لیگ نسبت به این امر دغدغه دارند ولی باشگاه پرسپولیس به سهم و اختیارات خود در این ارتباط پیگیر خواهد بود تا شرایط بهتری برای هواداران پرسپولیس فراهم گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 1
    داور و فدراسیون که مال شماست،بهترین جای استادیوم هم بگیرید
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      اگه میخاید نتیجه را هم به نفع شما اعلام کنند ولی برا تابلو نشدن بذار ی بازی فرمالیته برگزار بشه بعدش با داوران جشن پیروزی هم بگیرید
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      شما کیسه کشا دیگه گندشو در آوردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس