میثم جعفری

مهلت شرکت در نهمین دوره جشنواره شعر و داستان خاتم تمدید شد.

به گزارش مشرق، علاقه‌مندان می‌توانند داستان‌های خود را در سه قالب داستانک، داستان کوتاه و طرح رمان در سه بخش بزرگسال کودک و نوجوان و دانش‌آموزی به پایگاه اینترنتی جشنواره خاتم ارسال کنند.

محورهای فراخوان شامل بازنمایی و بازگویی و بازآفرینی شخصیت و شیوه زندگی پیامبر اکرم (ص)، نمایش تأثیر وجوه شخصیت پیامبر اکرم (ص) در زندگی نزدیکان، اصحاب و معاصران ایشان، آفرینش ابعاد و نحوه آشنایی و الفت با زندگی پیامبر در نظرگاه اشخاص و افراد دیگر در طول تاریخ تا دوران معاصر و امروز است.

جشنواره در بخش‌های داستان کوتاه درحداکثر ۵۰۰۰ کلمه در دو حوزه بزرگسال و کودک و نوجوان، داستان کوتاهِ کوتاه (داستانک، داستان کوچک، داستانِ مینیمال) در حداکثر صد کلمه، بخش ویژه، ارسال طرح رمان و شرکت در کارگاه نوشتن رمان زیر نظر اساتید مطرح کشور، پس از بررسی و گزینش طرح‌های ارسالی برگزار خواهد شد.

تألیف و ارسال آثار برای همه گروه‌های سنی، پیروان همه ادیان و مذاهب و به زبان‌های مختلف آزاد است و آثاری که تنها از طریق پست و یا از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره در فرمت‌های doc.docx. وpdf به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود به بخش مسابقه راه می‌یابند.

مهلت ارسال تا پایان فروردین ۱۴۰۳ تمدید شده است. آیین اختتامیه وتقدیم جوایز نیز درخرداد ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

نویسندگان سه اثر برتر در هر یک از دو حوزه «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» به ترتیب زیر اهدا می‌شود:

نفر اول ۲۰۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار

نفر دوم ۱۴۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار

نفر سوم ۹۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار

برگزیده چهارم تا ششم ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر

برای پنج اثر برتر در بخش داستان کوتاهِ کوتاه (داستانک، داستان کوچک، داستان مینیمال): هر یک ۱۰ میلیون ریال

جایزه بخش ویژه: شرکت رایگان در کارگاه رمان نویسی، خرید و انتشار آثار برگزیده

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی پایگاه اینترنتی به آدرس www.khatamfestival.ir و یا نشانی پستی به آدرس تهران، ضلع جنوبی خیابان کریمخان زند، بین خیابان ایرانشهر و خیابان ماهشهر، پلاک ۱۴۶، ساختمان زیتون، طبقه اول، دبیرخانه جشنواره خاتم به کدپستی: ۱۵۸۴۷۸۳۹۳۱ ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس