حمایت از نکونام بهترین کار بود/ نورچشمی‌ها در ایران دبل می‌کنند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال پس از شکست مقابل مس رفسنجان بهترین کار را انجام داد که از از جواد نکونام حمایت کرد، این بهترین کاری بود که از سوی مدیریت استقلال صورت گرفت.

به گزارش مشرق، علی چینی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگویی با اشاره به در پیش بودن بازی استقلال و استقلال خوزستان،اظهار داشت:این بازی برای آبی‌پوشان تهرانی از اهمیت زیادی برخوردار است، شاگردان جواد نکونام پس از شکست در جام حذفی مقابل استقلال خوزستان قرار خواهند گرفت و پیروزی در این جدال باعث خواهد شد تا روحیه از دست رفته بازیکنان بازیابی شود.

وی افزود: اگرچه شکست برابر مس رفسنجان برای آبی‌پوشان تلخ بود و باعث شد تا آبی‌پوشان از رقابت‌های جام حذفی کنار بروند اما باید قبول کنیم که الان وقت انتقاد کردن نیست و باید فرصت داد. از حالا آبی‌ها این فرصت را در اختیار دارند تا تمرکز خود را روی لیگ برتری بگذارند که صدرنشین هستند.

حمایت از نکونام بهترین کار بود/ نورچشمی‌ها در ایران دبل می‌کنند

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال پس از شکست مقابل مس رفسنجان بهترین کار را انجام داد که از جواد نکونام حمایت کرد، این بهترین کاری بود که از سوی مدیریت استقلال صورت گرفت، نکونام باید حمایت می‌شد و آبی‌ها این کار را انجام دادند.

چینی تصریح کرد:دبل و قهرمان شدن یک تیم در دو جام کار بسیار سختی است، در ایران فقط یک تیم خاص که نور چشمی است دَبل می‌کند، من چندپرسش دارم چرا دروازه‌بان تیم حریف به داور اهانت می‌کند اما کارت قرمز نمی‌گیرد؟ بازیکن این تیم خاص به رقیب و هوادار یورش می‌برد اما محروم نمی‌شود؟ اگر مربی ما کنار خط اعتراض کند با محرومیت چند جلسه‌ای روبرو می‌شود، کمیته انضباطی چشمان خود را روی واقعیت بسته است، فوتبال ما با این روشی که در پیش گرفته است به جای پیشرفت، سقوط می‌کند!

حمایت از نکونام بهترین کار بود/ نورچشمی‌ها در ایران دبل می‌کنند

وی تاکید کرد: استقلال توانایی شکست دادن پرسپولیس در دربی بزرگ پایتخت را دارد، آبی‌پوشان بازیکنان خوبی در اختیار دارند و می‌توانند با اتحاد و تدابییر کادر فنی به برتری برسند و پیروزی در این بازی را به نام خود سند بزنند.

بازیکن سابق استقلال که از بیماری کلیوی رنج می‌برد، در پایان درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش گفت: من مشغول انجام آزمایشان خود هستم و مراحل پیوند کلیه در حال انجام است، به امید خدا پس از پایان تعطیلات نوروزی این کار را انجام خواهم داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 0
    دوباره نزدیک دربی شدیم و...
  • رضا IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 0
    جواد چکش باید بماند خطیر باید برود.
  • خون آبی IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    حرف دل هواداران استقلال کبیر رو زد.واقعا کمیته انضباطی فوتبال دارن به کجا میرن؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس