بی احتیاطی راننده ساینا در محور قروه _ همدان جان ۳ نفر را گرفت

رییس پلیس راه استان کردستان از وقوع حادثه رانندگی در محور قروه- همدان با ۳ فوتی و ۴ زخمی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عیسی گوهری صبح جمعه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۱۸ محور قروه - همدان تیم گشت پلیس راه این محور برای امداد رسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه خودرو ساینا با یک خودرو ۴۰۵ برخورد، متأسفانه در این حادثه راننده ساینا به همراه ۲ نفر از سرنشینان آن جان خود را از دست داد و راننده پژو ۴۰۵ به همراه ۲ سرنشین آن و یک سرنشین دیگر ساینا نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه علت تامه تصادف تغییر ناگهانی مسیر از جانب راننده خودرو ساینا تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان با توجه به ایام پایانی سال و شلوغی محورها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از انحراف به چپ، تغییر ناگهانی مسیر و سبقت‌های غیرمجاز خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    مشاهده میشه برخی ساینا سواران بیش از حد از این خودرو خوشبحال شونه اعتماد میکنن و ویراژ می رن هر چند هر راننده ای با هر خودروه ای که داره باید احتیاط کنه و احتیاط شرط عقله.
  • محمد IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    1 0
    انصافا هر ننه قمری شده راننده، افتادن وسط جاده صبر حوصله و مهارت هم ندارن ، تو همه جاده های کشور جان ملت رو به خطر میندازن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس