کد خبر 1582539
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
توضیح وزیر ورزش در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی

وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: منتظر تکمیل ظرفیت بودجه هستیم تا مابقی کارهای اجرایی آن را انجام دهیم.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان بعد از حضور او در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: جلسه پایان سال با مدیران استان‌ها و مدیران ستادی و معاونین برگزار کردیم. در این جلسه در مورد سیاست‌های سال آینده و برنامه‌ها صحبت شد. همه سیاست‌های ما را مدیران باید در حوزه ورزش و جوانان اجرایی کنند. زحمات اصلی روی دوش این عزیزان است.

وی در واکنش به این سوال که بزرگترین مشکل ورزش ایران اماکن ورزشی و پروژه‌های نیمه تمام است، گفت: یکی از دغدغه‌های ما و آقای رئیس جمهور همین پروژه‌های نیمه تمام است. در شورای عالی ورزش ما ۳۴۲۸ پروژه نیمه تمام داریم که از پیشرفت ۵ درصد تا ۹۰ درصد داریم. با توجه به این تعداد اولویت‌بندی کردیم. با توجه به اینکه منابع محدود است اولویت بندی کردیم تا اعتبار تخصیص داده شود و آن پروژه به اتمام برسد.

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: از ظرفیت بخش خصوصی هم برای برخی پروژه‌ها استفاده کنیم. برخی از این پروژه‌ها به شکل نیمه تمام قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد. همه این موارد پیش‌بینی شده و در ۱۳ گونه شامل استخر، سالن، زورخانه و… تعریف و مشخص شده است.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: منتظر تکمیل بودجه هستیم تا مابقی کارهای اجرایی آن را انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس