کد خبر 1582480
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
جعفری: دیدار با گل‌گهر حساسیت زیادی برای ملوان دارد

وینگر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، گفت: دیدار با گل‌گهر حساس زیادی برای ما دارد، چراکه این تیم روند خوبی در چند هفته اخیر داشته و ۹ بازی را نباخته است. سعی می‌کنیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، رضا جعفری درباره دیدارهای چند هفته اخیر ملوان، اظهار کرد: خدا را شکر در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم و توانستیم با قرار گرفتن در رده پنجم جدول، نیم فصل را تمام کنیم. در نیم فصل دوم هم شروع خوبی داشتیم.

وی افزود: در ابتدای نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول، دو امتیاز بیشتر گرفتیم. هیچ تیم دوست ندارد شکست خورد و امیدوارم بتوانیم بازی‌ها را ببریم. در اکثر دیدارها به تساوی رسیدیم، اما در اکثر دیدارها با یک گل از حریفان پیش بودیم که متاسفانه در نهایت به تساوی رسیدیم. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا به برتری برسیم.

وینگر تیم فوتبال ملوان، عنوان کرد: مهم‌ترین دلیل اینکه تا کنون روند خوبی داشتیم این است که کادر فنی و نفرات خوبی داریم. تمامی اعضای تیم ملوان همدل و دوست هستند. تمام تون خود را در زمین می‌گذاریم تا موفق شویم، به نتیجه برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: در بازی پیشین با فولاد مشکل داوری وجود نداشت. هر دو تیم خوب بازی کرده و می‌توانستند برنده شود که در نهایت کار به تساوی کشید.

جعفری درباره دیدار عصر امروز (پنجشنبه) با گل‌گهر سیرجان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: این دیدار برای ما بسیار حساس است. گل‌گهر روند خوبی در چند هفته اخیر داشته و ۹ بازی را نباخته است. سعی می‌کنیم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با دست پر بیرون بیاییم. مهم‌ترین بازی امسال برای ملوان دیدار مقابل گل گهر است که خیلی ارزش دارد و امیدوارم سربلند شویم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس