دستور اکید دولت به استانداران در خصوص حمایت از برگزاری کنسرت‌های موسیقی مجوزدار

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت: به استانداران دستور اکید داده ایم که از مجوزهای قانونی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گروه‌های موسیقی داده پشتیبانی لازم را به عمل آورده و برخورد سلیقه‌ای نداشته باشند.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع رسانی دولت پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند در حاشیه نشست هیأت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اولین بار سند موسیقی به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید؛ این اقدام بزرگی برای حوزه موسیقی بود که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دوره انجام داد و در ۴ دهه گذشته بی سابقه بود.

وی درباره برخی تلاش ها برای جلوگیری از برگزاری تعدادی از کنسرت های موسیقی مجوزدار گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوزهای قانونی به گروه های هنری موسیقی می‌دهد و این گروه ها را پشتیبانی می‌کند؛ ما هم دستور اکید به استانداران داده ایم که مجوزهای قانونی‌ که دستگاه‌های دولتی و وزارت ارشاد صادر می کنند، مکلف به اجرا هستند؛ ما برخورد سلیقه‌ای در این موضوعات نداریم و مراحل قانونی همه مجوزها طی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    2 2
    فقط شعار کو عمل؟
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    ایران فاقد سیستم مجازات قانونمند و قاطعانه و بدون تبعیض است . تا نباشد چوب تر ، فرمان نبرد گاو و خر .
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 0
    اهل کنسرت ‌ و موسیقی نیستم ولی میدونم که انگار تو این کشور صدها رئیس جمهور داریم . هر کسی و نهادی به خودش اجازه میده خود سر تو هرکاری دخالت کنه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس