کد خبر 1582192
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
عملیات ترکیه در شمال عراق/ یکی از عناصر ارشد «پ.ک.ک» کشته شد

ترکیه اعلام کرد به مقر عناصر گروه تروریستی پ ک ک در شمال عراق حمله کرده است.  

به گزارش مشرق، نیروهای اطلاعات ترکیه اعلام کردند که عملیاتی در شمال عراق علیه علیه عناصر سازمان تروریستی «پ.ک.ک» انجام دادند.

به نوشته آناتولی در این عملیات حوسنو کومک، یکی از اعضای ارشد گروه تروریستی پ‌ک‌ک در سلیمانیه کردستان عراق کشته شد.

هفته پیش نیز وزارت دفاع ترکیه با انتشار تصاویری اعلام کرد که ۴ نفر از اعضای سازمان تروریستی «پ.ک.ک» در حمله پهپادی ارتش این کشور به منطقه «گارا» در شمال عراق کشته شدند.

پیشتر نیز «علی یرلی کایا» وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور در عملیاتی هماهنگ در ۱۶ استان این کشور، ۱۲۰ نفر مرتبط با تروریست‌های پ.ک. ک بازداشت کردند. به گفته وزیر کشور ترکیه این افراد یا عضو فعال سازمان تروریستی پ.ک. ک بودند و یا در تجمع‌های اعتراضی شرکت داشتند و همدستی آنها با پ.ک. ک مشخص بود.

وی همچنین افزود که در سال گذشته میلادی ۲۱۲۰ شبه‌نظامی پ.ک‌.ک و یگان‌های مدافع خلق کرد در شمال سوریه (ی‌.پ.گ) در شمال عراق خنثی شدند. دولت ترکیه برای کشتن و زخمی‌شدن عناصر تروریستی از فعل «خنثی‌شدن» استفاده می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 0
    سگ خورد
  • Ti IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 0
    بی فرهنگی و عقب ماندگی حاصل دوری از جامعه انسانی و مدنیت باعث می‌شود انسان عقل نداشته باشد . حالا شما ی کشور بزرگ هم تشکیل دادید آیا کسی شما را قبول دارد ؟ با کدام پشتوانه با کدام تاریخ و حکومت ،، این مبارزه ها همه الکی و در جهت منافع سرمایه داری و غرب هست ،، جز نا امنی و دادن بهانه دست حکومت ها که هیچ امکاناتی را به این مناطق ندهن به بهانه نا امنی ،اینها عمله جهل و سرمایه دا ی هستن ، حتی اگر به کمک ارباباشون حکومتی هم تشکیل دهن به دلیل عدم حمایت ارباب ی روزه اون حکومت از هم خواهد پاشید.
  • ایرانی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    5 0
    یک اقلیمک به نام کردستان عراق تشکیل شده اون هم به زور حیله و نیرنگ ولی باز هم این حیله و نیرنگ نانی برای مردم کرد نداده کردها دست بارزانی های طرفدار صهیونیست کودک کش و طالبانی ها هم دست آمریکایی ها هستند و داردند خون کردها را می مکند هر کدام برا ی خود ارتش پیشمرگه و پلیس دارند نمی دونم اینها چی فکر می کنند اینها در اقلیمک هم با هم نیستند و مقابل هم هستند چطور می تونند حکومت داشته باشند ملت باید درک و شعور داشته باشند و....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس