کد خبر 1581947
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کاخ رسانه عکسی را با این عنوان منتشر کرد «پیرترین موجود زنده‌ی فلات ایران، سَرو ابرکوه. این کهن‌درخت حدود ۳۰۰۰ تا ۴۵۰۰ سال دارد» :

تصویری از پیرترین موجود زنده‌ی فلات ایران

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غلط نامه IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    2 19
    درخت رو ول کنید.. دلار چنده. فاصله طبقاتی دیگر قابل کنترل نیست
    • CA ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      تو بگو تعداد منافقین آلزایمری کمپ آلبانی چندتاست؟😈👺👹
    • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      1_ بنظرت دلار رو کی گرون میکنه؟ دولت که خودش رو به آب و آتیش میزنه که قیمت دلار رو پایین بیاره. بالابردن قیمت دلار از طریق کانال های تلگرامی سازمان CIA صورت می گیره و اون بیشرفی که میره دلار می خره و توی خونه ش ذخیره میکنه تو اینکار شریک آمریکاس. 2_ضمنا 80 درصد مردم ایران شغل آزاد دارن. براشون ارزونی و گرونی دلار فرقی نداره. برای کارمند و بازنشسته فرق میکنه. تعداد کارمندای دولت 4 و نیم میلیون نفره نه 50 میلیون نفر.
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      مشکل اراذل اقتصادی لیبرال هستند که با حربه دلار از مردمی که از نظام دفاع می کنند انتقام می گیرند و زمینه را برای هوچی گری آدمهای ....... چون تو درست می کنند لعنت بر مافیای کثیف اقتصادی ، از تفاله های سلطنت طلب گرفته تا لیبرال های سبز و بنفش که در لایه های مدیریتی لانه کرده اند
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    6 7
    همین روزا اینم خشک میکنن .فقط ببین کی گفتم
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      آره احمق چون امثال تو بی هم.. هر کاری میکنید تا فقط خریت خودتان را اثبات بکنید منافقهای خودفروش
    • DE ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      افکارت خراب و بیمارگونه است و فکر میکنی با دیو و اژدها طرف هستی . اینترنشنال و شبکه های معاند نگاه نکن تا دوباره به حالت عادی برگردی .
  • ناشناس IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    هرکسی خبری درمورد موجودات یا آثارتاریخی وکهن ایرانی میده وتصویرش رو برای مردم پخش میکنه دوروز دیگه یکنفرمیره وخراب ونابودش میکنه
  • سیدمحمدمهدی IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 2
    آخر دعوانا الحمدلالله رب العالمین در بازار آخر سال با چه چیزهایی مردم روبرو هستند : ۱) کالاها بی کیفیت و قیمت نامناسب ۲) نبود گزینه های ارزشمند در کالاها لباس و پوشاک و کفش که از استاندارد های جهانی کنترل کیفیت و بهینه‌سازی هدفمند در جهت ارتقا کیفیت بهبود سبک زندگی ایرانی عاری می باشند. ۳) سوءاستفاده بازار عرضه کالا داخلی از گرانی دلار و نبود کالاها مشتری پسند . در نتیجه فروشندگان در تهیه و توزیع کالا علاوه بر سود معمول یا بعبارتی حاشیه سود مناسب روی آورده به قیمت دلالی کالاها . ۴) جای خالی هنر و نوآوری زبانزد ایرانی در روند توسعه و تولید محصولات به صورت فاحش دیده می شود. که نتیجه آن می شود می خوای ؟ بخواه ! نمی خوای ؟ بخواه! به دون شک تورم قیمت کالاها شب عید امسال باید با شب عید پارسال مقایسه شود. در نتیجه قضاوت با خود شما است . ۵) تاثیرات منفی در خلق و خوی ایرانی ها بواسطه احساس تضریر از داشتن عید و خرید عید به دون شک کام مردم را تلخ خواهد کرد و یک چالش اساسی در روند شکل گیری شخصیت های خانوادگی ایرانی خواهد داشت و روش زندگی ایرانی را دچار ضعف و ناتوانی در ایجاد شادی درونی خواهد نمود . و کم کم نسبت به پیام های اجتماعی بی حس خواهند شد که همین امر باعث جامعه ستیزی توسط اعضا خانواده و ضعف بصیرت نسبت به فریبکاری رسانه‌های معاند و خانواده ستیز باعث آسیب‌پذیر دو چندان خانواده خواهد شد .
  • IR ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    خدا حفظش کنه
  • Ti IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    آخ این درخت چه زیبا است . ی اسپند براش دود کنید ، نخند داش خوبیت نداره سر ظهری یهو فردا پس فردا نگی این بچه به کی کشیده اینقدر جلف و دلقک شده !
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    طرح کاشت 1 میلیون درخت بدون طرح تامین آب از منابع نامتعارف قطعا طرح شکست خورده ای است ....خار شتر کاشتن هیچ تاثیری بر روی زندگی مردم نخواهد داشت ....درخت میوه کاشتن و به ثمر رسوندش هنره.....گردو پسته زیتون بخاطر روغنش ....اینا میوه هاشون هم قابلیت نگهداری بلند مدت داره و یه جوری کالای سرمایه ای محسوب میشن ......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس