کد خبر 1580711
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

به گزارش مشرق، علیرضا کمیلی، فعال رسانه در کانال تلگرام خود نوشت:

در آسیب شناسی روایت مسأله فلسطین در ایران نکات بسیاری نوشته ام از جمله در «لزوم تغییر راوی و روایت» و آنچه برایم تعجب برانگیز است عدم برندسازی و الگوسازی از شهدای ایرانی مسیر مبارزه با صهیونیسم و آزادی قدس است.

امروز وقتی در گلزار امام زادگان باغ فیض تهران قبر شهید پناه تقی زاده را دیدم که بر آن عنوان «اولین شهید ایرانی راه قدس» نوشته شده بود را دیدم داغم تازه شد.

جامعه ما توفیق حضور جدی در جنگ های چندگانه اعراب و اسرائیل را نداشته و تاریخی در مواجهه مستقیم با این قاتلان ندارد ولی در سالهای اخیر شهدای بسیاری به اعتراف خود آنها تقدیم کرده و جا داشته که روی آنها بعنوان نمادهای مبارزه با صهیونیسم تاکید می کرد.

الگوسازی از چهره‌های معاصر نقش تربیتی بسیار موثری خصوصا در نسل های جدید دارد. جا دارد همان طور که حزب الله لبنان شهدای اخیر خود را «شهداء علی طریق القدس» نام نهاده، ما نیز شهدای ترورهای سالهای اخیر و نیز شهدای چند ماه اخیر سوریه را علنا در راستای قدس تکریم کنیم. مثل همین شهید زارعی دیروز... رحمت خدا بر او!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    24 3
    احسنت
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    برای یه شهید چن تا اسم میذارین مگه اونا شهید حرم نبودن؟! شماهم یه چن تابرای غزه راهی کنین اسمشو بذارین شهیدطریق القدس،بهتراست پرفسور؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس