کد خبر 1580676
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
با سرعت و سبقت غیر مجاز خوشی مسافرت را خراب نکنید

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هر چه راننده قبل و حین سفر استراحت داشته باشد، رانندگی او بهتر و دقیق‌تر خواهد شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن گفت: مسافرت‌های چند راننده ای خیلی می‌تواند لذت بخش باشد، اما امان از موقعی که تبدیل به یک مسابقه گردد. این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که پدر خسته است و خودرو را تحویل فرزند خود می‌دهد و او ادامه مسیر را با عجله و شتاب و سرعت زیاد ادامه می‌دهد.

او گفت: تصادفی داشته ایم که پدر خانواده بعد از مدتی رانندگی خودرو را در اختیار فرزند خود قرار داده و او نیز با سرعت زیادی که داشته خودرو را واژگون کرده و باعث حادثه‌ای تلخ می‌گردد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: خود رانندگی در جاده نیز بخشی از سفر است که می‌بایست رانندگان علاوه بر اجرای درست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سفر خود نیز لذت ببرند.

وی گفت: راننده انسان است ربات نیست که او را به برق ماشین وصل کنند و به او برنامه حرکت و توقف و به مقصد رسیدن بدهند و بدن این راننده نیاز به استراحت و مغز او نیاز به اکسیژن دارد و هر چه راننده قبل و بین سفر استراحت داشته باشد رانندگی او بهتر و دقیق‌تر می‌شود و همه این‌ها بر رانندگی سرحال‌تر او تاثیر می‌گذارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس