کد خبر 1580161
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مکشوفات نوشت:

این یکی دو خط را می نویسم برای دوستانی که هنوز برای رای دادن مردد اند

این را می نویسم برای کسانی که فکر می کنند در این انتخابات نماینده ای ندارند. این را می نویسم برای رفقایی که در قضایای سال گذشته تحت بمباران اخبار سیاه تلویزیون های مزدور اجاره ای اسرائیل و عربستان با حاکمیت قطع رابطه کردند.

این را می نویسم برای آن پدر دردمندی که کمرش زیر بار مشکلات خانواده و معیشت خرد شده و این روزها به آخرین چیزی که فکر می کند رای دادن است.

این را می نویسم از صبح تاریک و نم گرفته ای که بیش از شش هزار کیلومتر از آن خاک عزیز فاصله دارد. این را با بغض می نویسم و اشکی که هر لحظه می خواهد جاری شود.

برای ایران هم که شده رای بدهید. امنیت ما نه مانند کشورهای شیوخ همسایه استیجاری است و به کمک کشتی ها و بمب افکن های آمریکایی تامین می شود، نه با سلاح هسته ای و صدها میلیارد دلار بودجه سالانه نظامی.

امنیت ما را شما مردم تامین می کنید. امنیت ایران، امنیت این تکه خاکی که از شرق و غرب چشم های زیادی برای تکه پاره کردن آن به آن دوخته شده، توسط مردمی که پای آن می ایستند تامین می شود.

به انتخابات به عنوان یک قضیه ملی نگاه کنید، نه دیگر هیچ. نه حمایت از هیچ گروهی و دسته ای. انتخابات یک روزنه است برای بازیافتن انسجام و ثبات اجتماعی. برای گرد هم آمدن زیر پرچم. برای نشان دادن حس تعلق به این خاک. نشان دادن امید.

باور کنید گرگ های تجزیه طلب، براندازان فارسی زبان حرام زاده، منتظر نشسته اند تا با همین آمار پایین مشارکت فاندهای جدیدی از دشمن ایران، از آمریکا و صهیونیسم جهانی بگیرند.

من این چند خط را برای شما می نویسم که برای ایران از هیچ فداکاری ای دریغ نمی کنید.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    4 2
    به نظر من باید برای مسئولین و نماینده ها بنویسید تا حداقل چهار سال دیگه همین هایی که الان رفتن رای دادن رو دلسرد نکنند. بنویسید براشون که اولویتشون رو بگذارند برای درمان تورم. دنبال اجرای طرح های تبلیغاتی پر هزینه که فقط چرخه تورم رو فعال می کنه نباشند. وقتی درآمد کمه ریخت و پاش نکنند و هی پول چاپ نکنند. تورم روی افزایش نارضایتی تاثیر بسیاری داره.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 8
    رای میدهیم
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    7 0
    رای نمیدهیم.
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      0 1
      در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    برا ما کارگرها که دیگه از این بدتر وجود ندارد
  • احمد نیک زاد IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    مقاله بسیار قوی و پذیرفتنی است فقط نویسنده محترم مخاطبش را درست انتخاب نکرده؛ بنظر من مخاطب اصلی این مقاله صاحبان قدرت هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس