کد خبر 1580157
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

شاید شما و خیلی از افراد دیگر تصور کنید که پیامک‌ های تبلیغاتی با روح و روان مخاطبان بازی می ‌کنند و آن‌ ها را آزرده‌ خاطر خواهند کرد خب اگر بخواهیم در مورد روش ‌های تبلیغاتی که وجود دارد صحبت کنیم لازم به ذکر است که بگوییم ارسال پیامک‌ های تبلیغاتی یکی از مقرون‌ به‌ صرفه ترین روش‌های بازاریابی به شمار می ‌رود.

برای ارسال پیامک تبلیغاتی چه امکاناتی نیاز است؟

تبلیغات پیامکی همان طور که از اسم آن برآورد می‌شود پیامکی است که به ‌صورت تبلیغات یا اس ام اس می‌تواند خدمات و محصولات یک شرکت یا فروشگاهی را به دیگران معرفی نماید. کسانی که دارای مشاغل خاصی هستند همیشه به ‌دنبال راه ‌حل‌ها و روش‌هایی می ‌باشند که ارتباطی را با مشتریان خود برقرار نمایند، یکی از روش‌هایی که می‌ توان بهترین نتایج را از آن به دست آورد استفاده از سامانه‌ پیامکی می‌باشد.

در این‌ جا موردی را لازم است ذکر کنیم که با توجه به آن می ‌توانید تبلیغات مفیدی را برای محصولات و خدمات خود داشته باشید و آن هم این است که بسیاری از افراد روش استفاده از روش ارسال اس ام اس تبلیغاتی را بلد نیستند، بنابراین تعداد زیادی از پیامک‌ های تبلیغاتی را برای بسیاری از مخاطبان ارسال خواهند کرد همین کار باعث می ‌شود که شما بازخورد منفی را مشاهده نمایید، بنابراین مخاطبان زمانی ‌که با پیامک تبلیغاتی شما روبه ‌رو شوند سریعاً آن را حذف خواهند کرد حتی بسیاری از مخاطبان ممکن است پیگیری‌هایی را انجام دهند و تبلیغات شما را در لیست سیاه قرار دهند.

آیا استفاده از سامانه پیامکی مناسب است؟

برای ارسال پیامک تبلیغاتی چه امکاناتی نیاز است؟

اگر شما به‌عنوان فردی که دارای یک کسب ‌و کار است، قصد داشته باشید که فروش خود را افزایش دهید و مشتریان زیادی را به دست آورید باید از بازاریابی استفاده نمایید و اطلاعیه های مهمی را به ‌صورت تبلیغات و در کمترین زمان ممکن برای مخاطبان ارسال نمایید. در این‌ جا می ‌توان گفت یکی از بهترین راه‌های ممکن که نتیجه ‌گیری مناسبی را به ‌همراه خواهد داشت استفاده از سامانه پیامک می‌ باشد.

اگر دقت داشته باشید برای تمامی افراد حتی من و شما در طول روز پیامک‌ های تبلیغاتی بسیار زیادی ارسال می‌ شود شاید شما تصور کنید که پیامک‌ های تبلیغاتی از بازدهی مناسبی برخوردار نیستند، اما روز به‌ روز بر تعداد ارسال پیامک‌های تبلیغاتی افزوده می‌شود.

همان‌طور که در مطالب بالاتر گفته شد، ارسال پیامک رایگان می‌ تواند هزینه‌ های بسیار کمتری را برای شما به بار آورد و در کمترین زمان ممکن اطلاعیه‌ های مهمی را در خصوص خدمات ارائه‌ شده و محصولات خود در اختیار مشتریان قرار دهید.

چگونه پیامک‌های تبلیغاتی را ارسال کنیم؟

شاید شما به تازگی وارد کسب‌ و کار جدیدی شده باشید و از سامانه‌ های پیامکی برای تبلیغات خود استفاده کنید، حال برای استفاده از سامانه‌ پیامکی ممکن است تصور کنید که باید به دفاتر مخابراتی یا پیشخوان‌ های دولت مراجعه نمایید یا این‌ که خیلی از اوقات دیده می‌شود که بسیاری از افراد در اینترنت به‌ دنبال پنل آی ‌پی اس ام اسی هستند و تصور می ‌کنند که تنها پنل پیامک مخابرات می ‌تواند پیامک‌ های تبلیغاتی ارسال نماید.

در این‌ جا لازم به ذکر است که بگوییم برای این‌ که بتوانید پیامک‌ های تبلیغاتی خود را برای افراد زیادی ارسال کنید نیازی به دفترهای پیشخوان یا مخابرات ندارید یا این ‌که هیچ‌ گونه سخت‌افزاری مورد نیاز نیست که بتوانید به سامانه ‌های پیامکی دسترسی داشته باشید، تنها کاری که در این شرایط باید انجام دهید این است که یک پنل اس ‌ام‌ اس را برای خود خریداری نمایید تا بتوانید پیامک‌ هایی را به‌ صورت انبوه ارسال کنید.

به دست آوردن بانک شماره‌های موبایل

برای ارسال پیامک تبلیغاتی چه امکاناتی نیاز است؟

کاری که بعد از خرید پنل های اس ام اسی باید انجام دهید این است که به شماره‌ های موبایل مخاطبان دسترسی داشته باشید یعنی بانکی از شماره‌ های موبایل را باید در اختیار بگیرید. در سامانه پیامکی می‌ توان بانکی از شماره موبایل‌ های استان‌ ها و شهرها را به ‌صورت دسته ‌بندی شده در اختیار داشت و طبق این دسته ‌بندی‌ها شما به هر شهری که قصد ارسال پیامک گروهی را داشته باشید می‌توانید پیش‌ شماره آن شهر و موبایل مخاطبانی که در این شهر فعالیت می‌کنند را به دست آورید.

نحوه ارسال پیامک انبوه

اکنون شما با روش ارسال پیامک تبلیغاتی آشنا شده‌اید و امکاناتی را که باید برای ارسال این نوع از اس ام اس ‌ها در اختیار داشته باشید می ‌توانید مورد استفاده قرار دهید در این قسمت از مطالب باید با روش ‌های ارسال پیامک‌ های تبلیغاتی آشنا شوید و بدانید کدام روش برای کسب‌ و کار شما بهتر می ‌باشد و بازدهی بیشتری را خواهد داشت. در ادامه روش ‌های مختلف ارسال پیامک را برای شما بیان خواهیم کرد.

ارسال پیامک براساس کدپستی

با استفاده از سامانه پیامک می ‌توانید افرادی را که در محدوده شما قرار دارند با استفاده از کد پستی آن ها پیدا کنید و مشتریانی که بیشترین بازدهی را برای شما خواهند داشت انتخاب نمایید.

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای

گاهی اوقات فروشگاهی تنها در یک شهر فعالیت می کند و قصد دارد محصولات خود را تنها برای افراد ساکن در این شهر مورد تبلیغ قرار دهد، بنابراین این فروشگاه‌ ها روشی را برای تبلیغات و برندسازی خود مورد استفاده قرار می ‌دهند که مورد توجه مردمان همان منطقه قرار می ‌گیرد. بهترین روش برای انجام تبلیغات منطقه ای ، ارسال پیامک منطقه ای می باشد .

ارسال پیامک تبلیغاتی براساس سن و جنسیت مشتریان

در این روش شما می‌توانید مخاطبی را انتخاب نمایید که به‌ صورت بالقوه از محصولات و خدمات شما استفاده می‌کنند، به این معنی که بسیاری از محصولات برای رده‌های سنی خاصی در نظر گرفته می شوند یا خدماتی که ارائه می‌ شود مربوط به جنسیت خاصی می‌ باشد و می‌ توانند بر اساس جنسیت افراد و به ‌صورت انبوه پیامک های تبلیغاتی را ارسال نمایید.

نکاتی برای ارسال پیام ارسال پیامک‌های تبلیغاتی

لازم به ذکر است که بگوییم معرفی محصولات و خدمات از طریق سامانه پیامک مزیت‌ های بسیار زیادی دارد و می ‌تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتری برای شما به‌ همراه داشته باشد، اما در صورتی می‌ توانید در این کار موفق باشید که پیامک‌ های تبلیغاتی را به‌ درستی برای مخاطبان خود ارسال نمایید و نکاتی که مربوط به فرستادن این پیامک‌ها می‌شود را به ‌خوبی رعایت نمایید. در ادامه‌ ی مطالب مواردی را برای شما بیان خواهیم کرد که می ‌تواند شما را با موفقیت همراه نماید.

اجازه انتخاب به مشتریان

هنگامی ‌که شما مشغول به تبلیغات می‌شوید باید در مرحله اول رضایت مخاطبان خود را به دست بیاورید یعنی به آن‌ها اجازه بدهید که برای وارد شدن به یک کمپین پیامکی آمادگی خود را اعلام نمایند.

ارسال پیامک ‌هایی با متن ساده و قابل ‌درک

شما هنگام ارسال پیامک‌ های تبلیغاتی متن اس ‌ام‌ اس را خود خواهید نوشت به این معنی که هر متنی که دوست داشته باشید را می‌توانید در قالب یک اس ام اس برای مشتریان خود ارسال نمایید، اما باید دقت داشته باشید که متنی که نوشته می ‌شود باید هیچ‌ گونه ابهامی در آن وجود نداشته باشد.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس