به گزارش مشرق، سید مجید بنی فاطمه، مداح اهل بیت، در اینستاگرام خود نوشت:

.هم‌وطنم،عزیزم سلام

فکر می‌کنم امروز که گرانی سایه‌ بر جیب‌ها و سفره‌ها انداخته و گاه مدیر نبودن‌ها و مدیریت نکردن‌ها بر آتش این سختی دمیده‌ است، چند نکته در آستانهٔ انتخابات محل توجه باشد.

اول آنکه باور دارم خطای افراد را نباید به پای اصل و اساس و ماهیت نظام جمهوری اسلامی نوشت؛ که این نهالیست آبیاری شده با خون هزاران هزار مرد و زن پاک‌طینت از جنس خود ما.

دوم آنکه در کوران دشمنی‌های خارجی و بی‌تدبیری‌های داخلی، نباید ناامید شد و میدان را رها کرد.ارادهٔ ملی و انتخاب درست، شاید تنها دستاویزی باشد که مسیر حل مشکلات را هموار می‌کند.

سوم، آنکه در امر خطیر انتخابات، شایسته‌است دلسوزی، کارآمدی و سابقهٔ خدمتی جهادی و قابل اعتنا مبنای انتخاب باشد. شاید نگاه انداختن به هدف بدخواهان ملت، راه خوبی برای انتخاب اصلح است.

و اما در آخر، کسی که پایش به ساختمان بهارستان باز می‌شود باید متعهد باشد به مردمی که این روزها سخت گرفتارند. باید عرق شرمندگی را از پیشانی این ملت نجیب پاک کند و بار دیگر امید در دلهایشان بکارد.

امیدوارم حضور و مشارکت شکوهمند در انتخابات، نویدبخش آینده‌ای درخشان و به دور از مشکلات فراوان فعلی باشد.

رای دادن حق ماست. از این حق نگذریم. خاک ملت شریف ایران

سیدمجید بنی‌فاطمه

بنی فاطمه: انتخاب درست، مسیر حل مشکلات را هموار می‌کند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    6 0
    جالبه که همه مداحان برای انتخابات نظر می دهند!
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    1 6
    ما دراولین ساعات انتخابات درپای صندوق های رای حضور خواهیم داشت تا تکلیف خط امریکا که متولی خیانتکاران،رانتخواران و اختلاس کنندگان ازسال۱۳۶۸تا کنون راکه ترویج کنندگان فرهنگ برهنگی،هرزگی ودیوسی بوده اندو همواره سعی دراستسمار فکری وبه بردگی کشیدن ملتها برای مسیحیان صهیونیستی و بانکداران خون آشام بوده اند را روشن کنیم.
  • DE ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 4
    مجلس تدبیراندیش کاندیدهایی که انتخاب می شوند و به بهارستان راه می یابند، لازمه این بهارستانی ها درشیوه و رویه کارشان تغییر کیفی انجام دهند و هرماه برااساس اولویت و نیازهای اساسی مردم ،دستاورد و محصول و میوه کارشان را به مردم ایران تحویل دهند. هر سه ماه دستاوردهایشان رو بامردم حوزه انتخاباتی شون درمیان بگذارند. برای تصویب قوانین جامع براساس تدبیرورزی که توسط قوه مجریه کاربردی شوند، لازمه هر کمیسیون در بهبود پروسه قانون گذاری رفع مشکلات اقتصادی اطاق های فکر توسط دانشمندان و نخبگان اقتصادی و صنعتی از عالی ترین دانشگاهها و مراکز پژوهشی تشکیل دهند و با مشورت گیری مدوام ازاین اطاق های فکردانشمندان و نخبگان به تصمیمات و تصویب قوانین جامع و گره گشا ، مشکل گشا نائل اید.
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    5 1
    رای بی رای
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    5 1
    اگر اینطوره پس چرا تا الان مشکلات بیشتر شد و این وضع مردمه مگر مردم دوره قبل رای ندادن
    • DE ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      0 4
      دیروز حساب دیروز رو داره ، امروزحساب امروزه. برفرض شما رفتید یک میوه ای خریدید که کاله. فردا یادمیگیرید وقتی رفتید میوه بخرید از میان چند تا مغازه میوه فروشی ، بچرخید ومیوه تازه و رسیده تر رو بخرید. چون یکبار دقت کافی نکردید دلیل نمی شه که هرگز میوه نخرید و میوه نخورید. سواد و شناخت خود رو از کاندیدها بیشترکنیم و پیگیر کارشان باشیم اوضاع تغییر میکنه و نماینده رو موظف به کارکردن میکنیم.
  • ... IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    از کجا درست انتخاب کنیم نمیدونم با ریاکاری میان یا خوب هستن میرن مجلس بد میشن فکر میکنن تافته جدا بافته ان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس