قالیباف : سهل ترین راه بمنظور حل مشکلات کشور انتخابات است +فیلم

نامزد انتخاباتی تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس گفت: نزدیک ترین راه و سهل ترین مسیر برای حل مشکلات کشور ورود از پنجره انتخابات است.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف سه شنبه شب در مسجد ارشاد شهر ری در دیدار با مردم این شهرستان اظهارکرد: همه ما باید پای کار انتخابات باشیم و به این موضوعات توجه داشته باشیم که امروز حضور ما در پای صندوق رای و مشارکت ما مستقیما به امنیت و منافع ملی ما کمک می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۵ سال سال از انقلاب گذشته و کارنامه مسولان مشخص است ادامه داد: همه ما باید کارنامه ای داشته باشیم تا عملکرد ها مشخص باشد .

قالیباف افزود: وظیفه ملی و دینی داریم که در انتخابات مشارکت کنیم و در این رقابت خوب ، مردم نباید از آن احساس بدی داشته باشند ، مردم نیز باید با شناخت کافی به نامزدها رای بدهند .

وی گفت : در سال ۹۸ وقتی لیست رای آورد و شما به ما اعتماد کردید بنده در فیلمی از مردم تشکر و اقرار کردم که افراد شایسته دیگری هم می توانستند در این لیست قرار بگیرند ولی به هر حال نشد و من از افرادی که نشد در این لیست قرار بگیرند عذر خواهی کردم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فردی که در یک لیست مسئولیت می پذیرد باید در برابر مردم پاسخگو باشد افزود: ما باید تعهدی که به مردم دادیم و مسئولیت داریم آن را انجام دهیم ،مردم با شناخت از نامزدها رای دهند ، اگر شناخت کافی ندارید به لیستی اعتماد کنید و رای را بر اساس آن افراد به صندوق بیاندازید .

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : نگاه ما این بوده که برای شهر ری و اسلامشهر همیشه یک نماینده ای باشد و در شورای شهر هم همین کار را کردیم ، امسال در شهرستان پردیس به خاطر حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیتی که دارد و شهر بزرگی است همین تفکر بود ، البته در این دوره نشد اما قول دادیم که اگر موفق شدیم یک نفر نماینده را مقیم آنجا کنیم تا کار مردم را انجام دهد .

قالیباف افزود: امسال هم در شهر ری مقرر شد یک نماینده اینجا مقیم باشد و در طول چهار سال نمایندگی اش مکلف است در کنار وظیفه ملی اش موضوعات شهرری را دنبال کند .

نامزد انتخابات این دوره مجلس خاطر نشان کرد : بنده هم مدیون محبتهای مردم تهران بویژه جنوب شهری ها هستم و مثل گذشته با همه نواقص و اشکالاتی دارم و می دانم که آنطوری که شما مردم لایق بودید نتوانستم خدمت و تلاش کنم ، ولی این را می گویم که مدیون شما باشم و قطعا از بضاعت خود خدمت خواهم کرد و این را بگویم که ما ۴۰ سال است اسلحه خود را زمین نگذاشته ایم .

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • US ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    ایشان نباید انتخاب شوند در مسائل سیاسی و اقتصادی، وی باید در حوزه نظامی باید فعالیت داشته باشد،
  • US ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    آقای قالیباف هیچ دستاوردی در زمان ریاست خود نداشته
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    چهار سال پیشم همین گفتی چهار سال دیگه هم همین می گی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس