کد خبر 1579087
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
«مورایس» به دنبال تکرار اتفاقات خوش در نیم فصل اول

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر برابر تیم های مدعی توانست رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را به نام خود به ثبت برساند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان به واسطه خریدهای خوبی که در ابتدای فصل بیست و سوم داشت توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در نیم فصل اول تیم‌های مدعی استقلال تهران، پرسپولیس و تراکتور را شکست داد تا «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی این تیم رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را برابر تیم‌های مدعی از خود به نمایش بگذارد.

سپاهان در حالی ۳ بازی مهم خود در نیم فصل اول را با برتری پشت سر گذاشت که شاگردان مورایس در هر ۳ دیدار میزبان بوده و از امتیاز حضور هواداران برخوردار بودند. مورایس در اولین بازی مهم خود در نیم فصل دوم فردا باید رو در روی استقلال تهران قرار گیرد که این بازی نخستین بازی این تیم در نیم فصل دوم هم به حساب می‌آید.

سپاهان ۵ بازی اخیر خود در لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی را با شکست پشت سر گذاشته و برای فرار از نتایج ضعیف، شاگردان مورایس به دنبال پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند تا استقلال تبدیل به اولین تیمی شود که در هر دو دیدار رفت و برگشت مغلوب سپاهان می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس