کد خبر 1579050
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸
حوادث

زن جوان با گذشت ۶۹ روز از مرگ فرزندش به خوراندن قرص متادون برای خواباندن او اعتراف کرد. این در حالی است که این مادر ابتدا مدعی بود دخترش در بازی کودکانه دچار حادثه شده است.

به گزارش مشرق، ۲۸ آذر امسال گزارش مرگ دختری دو ساله از سوی بیمارستانی در تهران به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد. وقتی تیم جنایی راهی محل شد در بررسی‌های اولیه مادر کودک گفت: برای میهمانی از دماوند به خانه خواهرم در تهران آمدیم. دخترم با پسر ۵ ساله خواهرم مشغول بازی بود که دعوایشان شد و پسر خواهرم او را هل داد و دخترم روی زمین افتاد و ضربه‌ای به سرش وارد شد. بچه‌ام کمی گریه کرد و بعد خوابید، صبح هر چه او را صدا کردم بیدار نشد او را به بیمارستان رساندم و به من گفتند که دخترم فوت کرده است.

در حالی که زن جوان چنین اظهاراتی داشت به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی، جسد دخترک برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. پس از آزمایش‌های انجام شده از سوی متخصصان پزشکی قانونی، آنها اعلام کردند که هیچ ضربه‌ای به سر دخترک وارد نشده و علت مرگ او مصرف متادون و مسمومیت ناشی از آن بوده است.

با برملا شدن علت اصلی مرگ کودک، مادر و خاله او که در زمان حادثه در خانه حضور داشتند بازداشت شدند. مادر کودک این بار مدعی شد: دخترم در حال بازی بود که چشمش به شربت متادون شوهر خواهرم افتاد که زیر بخاری بود. او شربت را برداشت و خورد، من این موضوع را دیدم اما فکر نمی‌کردم ضرری داشته باشد، از آنجایی که بعد از خوردن شربت واکنشی نشان نداد و گریه نکرد با خودم گفتم که اتفاقی نمی‌افتد. حدود دو سه ساعت بعد هم دخترم خوابید اما دیگر بیدار نشد. وقتی متوجه مرگ فرزندم شدم به خاطر اینکه برای من و خواهرم مشکلی پیش نیاید، ماجرای دعوای کودکانه و زمین خوردن او را مطرح کردیم. گرچه زن جوان چنین ادعایی داشت اما از نظر بازپرس جنایی، او باز هم حقیقت را بیان نمی‌کرد. بنابراین او و خواهرش همچنان بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شدند.

در نهایت پس از گذشت دو ماه از این ماجرا، زن جوان که کتمان حقیقت را بی‌نتیجه می‌دید به قتل ناخواسته دخترش اعتراف کرد: آن روز دخترم بی‌قراری می‌کرد و هر چه سعی کردم او را آرام کنم، نتوانستم. ناگهان چشمم به قرص متادون شوهر خواهرم افتاد که زیر بخاری بود. آن را برداشتم و داخل آب حل کردم و به دخترم دادم. تصور نمی‌کردم که قرص باعث مرگ او شود.

از سویی پدر دخترک نیز با حضور در دادسرا از همسر و خواهر همسرش به خاطر قتل دخترش شکایت کرد. با اعتراف زن جوان، به دستور بازپرس محسن اختیاری، زن جوان به اتهام مباشرت در قتل و خواهرش به خاطر معاونت در قتل دختر دو ساله بازداشت شده و تحقیقات ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    15 0
    خاک بر سر تو مادر. بچه بی تابی میکنه متادون بهش میدن؟ خدایا کیا مادر شدن!
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    16 0
    حیوانات کثیف -کی به شما میگه بچه دار بشید؟
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      7 0
      واقعا خاک بر سر بی عاطفه اش. باور کنید خودشم کم داره
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    4 2
    دختران و مادران امروز ایران خیلی بی صبر هستند آخه شما را چه به فرزند؟
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    2 0
    مادر روانی
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    6 0
    تو که عرضه مادر شدن نداشتی خیلی غلط کردی شوهر کردی بی‌شعور
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    3 0
    مادر خرفت
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    2 0
    خو خیلی هم غلط کردی با ایی کارت..
  • میلاد IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    ببین چه سلیطه هایی مادر شدن
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    بیچاره اون بچه،دل آدم کباب میشه 😔هرکس حق حیات داره وحق داشتن عقلی سلیم ودرکی غریضی وخدادادی پس احتیاط ومحافظت ازخودوخانواده هم امری تفهیمیه که بایدهمه اعضای خانواده اینوبدونندوبهم یادبدند،ازکودکی اگه نشه خیلی مفاهیم روفهمیدبعدهاکه سن بالاترمیره تازه بعدازکلی خطاواشتباه وپشیمونی دیگه این چه به دردمیخوره که مفاهیم کارهای اشتباه روفهمیدن،چون به مثال این اتفاق ناگوار دیگه روحیه وخاطره خوشی نمیمونه اززنده گی اون خانواده جزاینکه تاعمردارندبرای درک نشدن اون خطایی که جان یک طفل بی گناه روگرفت همدیگروسرزنش کنندو به خودشون بگندآخه چرا!اون حقش نبود!لعنت به اون لحظات ودقایق!لعنت به اون شخص مقصر!اماچه فایده جزاینکه این حرفهادیگه زمان روبه عقب برنمیگردونه واون شخص حادثه دیده روبه حیاتی که ازش گرفته شد،فقط تنهاجمله تذکرمیمونه که مقصرمیگه مَردم من این اشتباه روکردم ولی شمااصلاًمثل من نکنیدواینوبه یادداشته باشیدکه چه برمن شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس