حضور ایران در کنفرانس وزارتی سازمان تجارت جهانی با ۱۷۵ هیات خارجی

معاون کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به آغاز کنفرانس وزارتی سازمان تجارت جهانی در ابوظبی از حضور ایران در این کنفرانس خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد صادق قناد زاده معاون کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه ابوظبی میزبان فعالیت‌های سیزدهمین کنفرانس وزارتی سازمان تجارت جهانی با حضور ۱۷۵ هیأت است، گفت: وزرای بازرگانی و مسئولان بلندپایه‌ای از سراسر جهان در این کنفرانس حضور دارند و درباره قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت‌های تجارت جهانی و بازسازی آینده آن رایزنی خواهند کرد.

معاون کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت ایران در ادامه تاکید کرد: فعالیت‌های سیزدهمین کنفرانس سازمان تجارت جهانی امروز در ابوظبی آغاز شد و تا ۲۹ فوریه ادامه خواهد داشت. حاضران در کنفرانس وزارتی سازمان تجارت جهانی، به دنبال استفاده از دستاوردهای دوازدهمین کنفرانس تجارت جهانی هستند که دستاوردهای بزرگی در حوزه شیلات، امنیت غذایی و تجارت الکترونیک بود.

معاون ارتقای کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اینکه سازمان تجارت جهانی، در سال ۱۹۹۵ تأسیس شده و ناظر بر قوانین و مقررات تجارت جهانی است، ادامه داد: کنفرانس وزارتی تجارت جهانی نیز هر دو سال یک بار برای تصمیم‌گیری و با هدف بررسی و نوسازی و گسترش معاهده‌هایی که نظام تجارت جهانی را شکل می‌دهد، برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس