کد خبر 1578381
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
قهرمان المپیک بازنشسته شد تا خلبان شود

توماس کرول اسکیت باز سرعت و قهرمان المپیک زمستانی بازنشسته شد تا حرفه خلبانی را در پیش گیرد.

به گزارش مشرق، توماس کرول اسکیت باز سرعت قبلا گفته بود که دو آرزو دارد یکی قهرمانی در المپیک و دیگری خلبان شدن. او اولین رویای خود را در ۲۰۲۲ پکن تحقق بخشید و در اسکیت ۱۰۰۰ متر به قهرمانی رسید. حالا کرول ۳۱ ساله تصمیم گرفته در مدرسه خلبانی KLM ثبت نام کند.

به نقل از آر بی سی اسپورت، این ورزشکار در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که اکنون در حال حاضر در کلاس‌های خلبانی شرکت می‌کند. او در پست خود نوشت: همانطور که بسیاری از مردم می‌دانند، من همیشه دو آرزو داشتم: قهرمان المپیک شدن و خلبانی. از اینکه علاوه بر عناوین متعدد توانستم با طلای المپیک پکن به اولین آرزوی خود برسم، بسیار سپاسگزارم. در ماه‌های اخیر بیشتر و بیشتر احساس می‌کنم که به تمام اهداف شخصی‌ام در اسکیت سرعت رسیده‌ام و تصمیم گرفتم راهی خلبانی شوم.

به گفته کرول، اکنون زمان مناسبی برای تحقق رویای دومش است. حالا قرار است او وارد آکادمی خلبانی KLM شود. او در این زمینه گفت: من واقعاً مشتاقانه منتظر آن هستم. از دنیای ورزش خداحافظی کردم و از همه کسانی که در در این مدت و این سالها به من کمک کردند بی نهایت سپاسگزارم. حالا زمان شروع مرحله بعدی زندگی من است.

در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، کرول در ۱۰۰۰ متر طلا و در ۱۵۰۰ متر نقره گرفت. در مسابقات قهرمانی جهان نیز او به سه مدال طلا، سه نقره و دو برنز رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن RU ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    2 0
    موفق باشی
  • موسوی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    بعد از سه بار خوندن با دیدن KLM باید بفهمی طرف احتمالا هلندیه وگرنه ممکنه اینجا سه متر مطلب بنویسن و اما برای اصل و اهم موضوع شما باز مجبور بشی جای دیگه بگردی پیدا کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس