صعود ساحلی‌بازان به نیمه‌نهایی جام جهانی/ ایران به برزیل رسید

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست با غلبه بر امارات، به نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی برسد و حریف تیم قدرتمند برزیل شود.

به گزارش مشرق، در سومین دیدار یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی، تیم ملی ایران از ساعت ۱۹ به مصاف امارات میزبان رفت و موفق شد با شکست ۲ بر ۱ این تیم، به جمع چهار تیم برتر دنیا صعود کند و حریف برزیل در نیمه‌نهایی این مسابقات شود.

محمد معصومی‌زاده و امیر میرجلیلی (دروازه‌بان) برای ایران گلزنی کردند و عبدالله عباس نیز گل امارات را به ثمر رساند.

فیلم/ خلاصه بازی ساحلی ایران ۲ - امارات ۱

بازی را امارات هجومی آغاز کرد اما در دقایق پایانی وقت اول این ایران بود که می‌توانست به گل برسد. بدشانسی مانع زا به گل رسیدن شاگردان علی نادری شد تا بازی در این زمان با تساوی بدون گل به پایان برسد. در وقت دوم این امارات بود که روی غفلت مدافعان ایران به گل رسید اما خیلی زود محمد معصومی‌زاده بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و امیر میرجلیلی با شوتی استثنایی از دروازه خودی، دروازه حریف را باز کرد تا ایران در پایان وقت دوم با نتیجه ۲ بر یک برنده باشد.

وقت سوم را هم ایران هجومی آغاز کرد و سعید پیرامون دو فرصت خیلی خوب را از دست داد. در ادامه ضربه میرشکاری به تیر دروازه برخورد کرد تا شانس با اماراتی‌ها یار باشد. چند واکنش زیبا از میرجلیلی و بهزادپور مانع از باز شدن دروازه ایران تا ۵ دقیقه پایانی بازی شد. در ادامه نیز موقعیت‌های دو تیم به ویژه امارات سودی نداشت و ایران توانست با پیروزی ۲ بر یک راهی نیمه‌نهایی شود.

پیش از این دیدار نیز برزیل توانسته بود با برد ۸ بر ۴ برابر ژاپن، به نیمه‌نهایی برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    بازی بسیار بدی از ایران که در کل ریتمی نداشت. ما میدانیم تیم ایران تیمی حجومی است ولی دفاع ما تحت هیچ سیستمی نیست و به بازی دفاعی نفر به نفر ختم میشود که از نظر من نقطعه ضعفی در این تیم است. امارات با تاکتیکهای پرس و دفاع تاکتیکی خوب بازیکنان ما را از روند بازی خود دور کردند. از نظر من ایران تحت تاثیر سیستم دفاعی انان قرار گرفته و واقعا جوابی نداشت. خنده اور است تیمی که نتایج خود را بعلت سیستم حجومی خود میداند هر دفعه که صاحب توپ شد بجای پاس و حمله حداقل توپ را 10-15 ثانیه و یا بیشتر در اختیار گرفته و بازی را بنفع امارات کند کرد. البته امارات و کشورهای عربی در جهان فوتبال دانان به غلطیدن در زمین و هنر مندی شهرت دارند. خنده افرین تر در زمان 3 اتفاق افتاد که یکی از این غلطک زنان وقتی از عقب مورد خطا قرار گرفته بود بینی خود را در دست و چند وقتی بر زمین نشسته بود. در کل تاکتیک بدی از نظر من در مقابله با این تیم.
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    20 3
    تیم ملی مردم که بازیش از شبکه سه هم پخش نمیشه!!!!
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 0
      میبره تیم ملی مردمه مییازه تیم ملس جمهوری اسلامی ...بوقلمون صفتی بد دردیه
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      10 1
      بله تیم ملی مردمی ولو اینکه در شبکه سه هم پخش نشه راهی یک چهارم نهایی شد
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 0
      به چشم کوری بد خواهان
    • لعنت بر فتنه گر بددل IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      1 0
      همه تیمها مردمی و ملی هستند و شبکه های تلویزیون ایران مهم اند ، خصوصا شبکه ورزش ، داری میسوزی آب رو بریز جای دیگه
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      1 0
      مافیای فوتبال اجازه نمیدن ورزشهای پرافتخاری مثل فوتسال ، کشتی ، فوتبال ساحلی ، والیبال و ورزشهای رزمی آنچنان دیده بشن. چون ممکنه تعداد مخاطب و درآمد آقایون پایین بیاد، با وجود ضعفهایی که فوتبال داره و ۵۰ ساله نتونسته حتی تو آسیا یه مقام دومی بیاره، به زور رسانه میخوان پرطرفدار و پردرآمد بمونه. در حالی که اگه رسانه حمایتشو از این مافیای فوتبال قطع کنه در عرض چند سال فراموش میشن.
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    به چشم کوری بد خواهان داخلی و خارجی کثیف ! در سایت برترینها قبل بازی جوری تیتر زد که مثل بازی با قطر قرار ایران ببازه
  • خان داداش IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    کجان اون کارشناسان خبره ای که میگفتند پیروزی قطر بر ایران پیروزی مدیریت و پیشرفت و برنامه ریزی و ...چه و چه بر اختلاس و عقب ماندگی و...الان یعنی ایران پیشرفته است و امارات عقب مونده و کشوری بیچاره و بی برنامه؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    18 3
    تیم باشرفا
  • پژمان IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    2 1
    تیم ملی ایران. امیدوارم با قهرمانیشان جشن شادی بگیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس