هجمه حقوق بشری در آستانه انتخابات، سناریوی نخ نما شده دشمن است

کارشناس حقوق بشر گفت: مصاحبه اخیر جاوید رحمان گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران سناریو آشنایی است که در راستای هجمه حقوق بشری دشمن در فاصله یک هفته‌ای به انتخابات در ایران تدارک و تهیه شده است.

به گزارش مشرق، حسام الدین برومند پیرامون مصاحبه اخیر جاوید رحمان گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران بیان کرد: این مصاحبه، مساله تازه ای نیست. اول اینکه معمولا طبق یک قانون نانوشته هر موقع به انتخابات در ایران نزدیک می شویم، دشمنان نشان دار جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند کشورمان را ناقض حقوق بشر، تصویر کنند و در دهه اخیر این ترفند را از طریق گزارشگر ویژه حقوق بشر ایران، انجام می دهند.

وی گفت: دوم اینکه مسایل و ادعاهایی که جناب جاوید رحمان مطرح کرده، یک مشت مساله و ادعای تکراری و واهی است.

برومند در تشریح مصاحبه جاوید رحمان افزود: او یکسری ادعا و اتهام تکراری را مطرح کرده است؛ از جمله اینکه چرا در قانون ایران‌ مجازات اعدام است! و بعد مدعی شده که حقوق زنان و اقلیت های دینی در ایران نقض شده است.

این کارشناس مسائل حقوق بشر تصریح کرد: مهم ترین مساله ای که جاوید رحمان را عصبانی کرده این است که چندین بار در این مصاحبه گفته چرا او را به ایران راه نمی دهند.

برومند گفت: در جایی از مصاحبه جاوید رحمان مدعی شده که «من یک کارشناس مستقلم که برای حمایت از مردم ایران به صورت داوطلبانه کار می‌کنم.‌ من برای کاری که می‌کنم هزینه زیادی کرده‌ام و دشواری من این است که هیچ گونه سازوکاری در اختیار ندارم که مقامات حکومت ایران را مجبور کنم کاری را انجام بدهند.»

وی در خصوص ادعای جاوید رحمان افزود: اینکه وی خود را کارشناس مستقل خوانده هم مضحک است و هم یک دروغ شاخدار، اما اینکه ایران به ادعاها و اتهامات او ترتیب اثر نمی دهد درست است چون اساسا کسی نمی تواند برای جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران‌، تصمیم بگیرد. حقوق بشر ایران، نسبتی با اغراض سیاسی حقوق بشر غربی ندارد که آقای جاوید رحمان اجیر شده آن سیستم است.

این کارشناس مسائل حقوق بشر تصریح کرد: انتخابات در ایران واقعی است و برای کشور تولید قدرت و امنیت می کند. دشمن در پوشش گزارشگر به اصطلاح حقوق بشر می خواهد به چهره اقتدار و استقلال ایران با اتهام و هجمه حقوق بشری ضربه بزند اما حنای حقوق بشر آنها رنگی ندارد.

وی اظهار داشت: غرب و مدعیان حقوق بشر امروز رسوای عالم هستند. اگر حقوق بشر غربی واقعیت داشت، امریکا نباید در فاصله ۱۳۷ روز سه بار قطعنامه توقف جنگ در غزه را وتو می کرد. وتوی امریکا، دست جنایت مدعیان حقوق بشر را در جنگ غزه بر ملا کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    با حقوق بشر اینا تو امریکا برای خودشون دکون و کاسبی باز کردن تا از سازمان سیا برای دروغ پردازی هاشون دلارکسب کنندو باهاش ویلاهای یک میلیون هفتصد هزار دلاری بخرن. این حنا دیگه رنگی نداره! کشتار 29 هزار غزه ایی ، کشتار چندین هزار نوزاد و کودک غزه ایی غیر نظامی که هر روز همچنان ادامه داره سندی است تاریخی ننگین ! حقوق بشر بی حقوق بشر!
  • DE ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    این مردیکه بی جا کرده! تو پاکستانی راست میگی، مردی برو تو کشور خودت که لانه زنبور تروریست هاشده اگه عرضه داری کاری کن ! دخالت در امورداخلی قانونی ایران به تواصلا ربطی نداره!
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    لطفا به اقای بخش وزارت امور خارجه و ... بگید این طوری حرف نزنند استکباریست و بی توجهیی است من مطمین هستم دنبال یک انقلاب دیگه هستند و شما مثل پهلوی هستید
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    هجمه چیه؟ نمیتونید فارسی سخن بگید اینجا چیکار میکنید؟ زبان همگانی کشور من فارسی بوده و خواهد بود. شما بیگانه ها چجوری روی این آب و خاک چمبره زدید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس