کد خبر 1577586
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
توجیه عجیب سرپرست تراکتور درباره رفتار زشت خلیل‌زاده

سرپرست تراکتور به طرز عجیبی خبرنگاران را به خاطر پرسش سوال از کاپیتان این تیم محکوم کرد.

به گزارش مشرق، سعید مظفری‌زاده پس از درگیری شجاع خلیل‌زاده با تعدادی از خبرنگاران در میکسدزون، پس از شکست ۲ بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بعد از این بازی سخت که نتیجه را واگذار کردیم، خبرنگاری بخواهد نظرش را به مخاطبانش دیکته کند؟ شان خبرنگاری بالاتر از این هاست که این اتفاقات بیافتد.

او ادامه داد: خواهشم از رسانه‌ها این است که موقعیت‌ها را رعایت کنند. اینجا راجع به این بازی صحبت کنند و بعدا سر فرصت درباره تیم ملی سوال بپرسند. نباید نظر خودمان را به مردم دیکته کنیم و باید اجازه دهیم بازیکن نظرش را بگوید. شاید نظر همه یکسان نباشد و بگذاریم مردم قضاوت کنند و این تنش ها به وجود نیاید.

مظفری زاده گفت: وقتی از این بازی سخت بیرون میایم و صحبت را به سمت تیم ملی می‌بریم و آنجا هم نتیجه دلخواه نبوده که در نهایت این سوالات خاص باعث این اتفاقات می‌شود.

سرپرست تراکتور اضافه کرد: خبرنگاران را مقصر نمی‌دانم اما باید شان متقابل رعایت شود. موقعیت بازیکن را لحاظ کنید و هر سوالی را جای خودش بپرسید. هم احترام ها حفظ می شود هم مخاطب می‌تواند جواب سوالاتش را بگیرد و هم رسانه می تواند رسالتش را انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس