کد خبر 1577551
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
انفجار در جنوب دریای سرخ

سازمان تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حادثه امنیتی جدید در جنوب دریای سرخ خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، سازمان تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای از وقوع انفجار و یک حادثه دریایی جدید در جنوب دریای سرخ خبر داد.

سازمان تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد: گزارش‌هایی مبنی بر وقوع انفجار در جنوب دریای سرخ و در فاصله ۴۰ مایلی از غرب الحدیده یمن دریافت کرده‌ایم.

در ادامه بیانیه این سازمان آمده است: این گزارش‌ها از سلامت کشتی‌های موجود در پیرامون منطقه انفجار و کادر هدایت آن‌ها حکایت دارد.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند و این کشتی‌ها را هدف قرار می‌دهد. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    2 1
    حسبنا الله و نعم الوکیل مرگ بر رژیم استعمارگری و اشغالگری و فتنه گران انگلیسی و آمریکایی .
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    1 1
    نیروی دریایی سلطنتی که تق و لقه اما هنوز سازمانش فک میزنه که نگن مرده !! :-)
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    1 0
    زبان زور ــــ تنها زبان بین المللی معتبر کل جهان در تمام طول تاریخ و تمامی عرض های جغرافیا.ــــ هر که زورش بیش ؛ حقش بیشتر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس