کد خبر 1577409
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
اگر از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنیم یارانه قطع می‌شود؟

به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعتبار یارانه فجرانه مختص همان ماه است و قابل انتقال به ماه‌های بعد نیست.

به گزارش مشرق، آقای عسگریان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه مانند همان طرح‌های قدی می‌است، گفت: در این طرح از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی برای هر یک از افراد خانوار در نظر گرفته شده و مردم می‌توانند تا ۲۰ اسفندماه از این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مورد نظر اقدام کنند.

او افزود: در صورتیکه تا پایان مهلت یک ماهه اعتبار در نظر گرفته شده هزینه نشود مبلغ مانده اعتبار حذف و در بیستم ماه بعد دور بعدی اعتبار برای خانوار شارژ می‌شود.

عسگریان گفت: طرح فجرانه ۳ ماهه (از ۲۰ بهمن ماه تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) است و در هر بار شارژ مردم یک ماه فرصت دارند برای خرید کالاها اقدام کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: هم اکنون ۲۲۰ هزار فروشگاه اعم از زنجیره ای، اینترنتی و فروشگاه‌های مواد غذایی به سامانه شما متصل هستند و مردم می‌توانند خرید خود را ازا این فروشگاه‌ها انجام دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    1 0
    کدوم اعتبار؟ من 1100 اعتبار داشتم رفتم از همون اقلام اعلامی مثل ماکارونی700گرمی 2بسته تخم مرغ 2کیلو روغن مایع2تا و پنیر سفید800گرم خریدم فقط 45 هزارتومن از اعتبار من کم شد از فروشگاه کوروش گرفتم از صندوقدار پرسیدم گفت دست ما نیست سیستم خودش کم میکنه و توی فاکتور براتون میزنه در حالیکه فقط برای هر کیلو تخم مر اعلام کرده بودند سهم پرداختی اعتباری 32هزارتومنه یعنی برای 2 کیلو میشه 64هزارتومن!!! لطفا مردمو بازی ندید ای فریب مردمه اعتبار میدید ولی ازش برداشت نمی کنید تا خودبخود بسوزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس