سردار فدوی :مردم ایران پرقدرت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت : مردم ابران همچنان پر قدرت و پر شور و شعور پای انقلاب و آرمان های انقلاب هستند  و دشمنان قطعا به خواسته خود که انتخابات کم رنگ شود نمی‌رسند.

به گزارش مشرق، سردار دریادار علی فدوی سه شنبه شب در مراسم اولین یادواره شهدای روحانی وطلبه شهرستان شهریار در مصلای نمازجمعه اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که انتخابات پر شور نباشد ، اما مردم نمی‌گذارند که دشمن به این خواست اش برسد.

وی اظهار داشت:دشمنان و عوامل آن در فتنه اخیر ببینید چه خباثت هایی کردند،امروز همه ما باید مراقب باشیم،در ۲۲بهمن دشمن به دنبال کم رونق کردن بود که مردم آن گونه به دهان دشمن زدند.

سردار فدوی اظهار داشت:برای انتخابات هم آن ها به دنبال این هستند که با برنامه های رسانه ای خود حضور مردم پای صندوق های رای را کم شور کنند اما با وجود این مردم همچنان پر قدرت و پر شور و شعور پای انقلاب و آرمان های انقلاب هستند و دشمناک قطعا به این خواسته هم نمی‌رسند.

این فرمانده سپاه ادامه داد:اتفاقاتی که در جبهه مقاومت رخ می دهد و این گونه در حال گسترش است به برکت انقلاب اسلامی است،امروز یمن قدرقدرت شده ، چند سال پیش یمن فقط سلاح های سبک داشت ،اما در زمان جنگ غزه یمن هم اعلام کرد و هم اقدام،این چه قدرتی است که می تواند جبهه انقلاب را قوی کند تا در مقابل آمریکا و خبیثان اینگونه قدرت نمایی کند،اینها به دلیل عمل به تکلیف و دفاع از مظلوم است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت : مردم انقلابی ما همیشه مراقب بودند و هستند،امروز همه ما باید از کشور مراقبت کنیم و درست است برخی کم و کاستی ها هست اما اگر ما نیز پای کار باشیم و به تکلیفمان عمل کنیم به نتایج خوبی خواهیم رسید،اگر تغییر می‌خواهیم انجام شود خود نیز باید اقدام کنیم .

سردار فدوی بیان کرد:جنگ سخت و نرم دشمن شکست خورد،امروز باید به تکلیفمان عمل کنیم تا در جنگ اقتصادی نیز پیروز باشیم در مقابل دشمنان،انشاالله به برکت خون شهدا در همه عرصه ها پیروز خواهیم شد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد:ما باید قدر دان انقلاب،خون شهدا باشیم،شهدا همیشه مراقبت کردند هم در دهه شصت و هم امروز، امروز و دیروز در دهه نود،جوان ها همیشه پای کار بوده اند همان طور که در دهه شصت جوانان در میدان بودند،این بصیرت همیشه ادامه داشته و دارد.

در این مراسم از خانواده شهدا تجلیل بعمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    اره سردار تو درست میگی.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    1 0
    خوب حالا این آرمان‌های انقلاب چی هستن؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس