کد خبر 1577207
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۱

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی کانال مطالعات جنگ هیبریدی در مطلبی با عنوان اروپا حق دارد نگران باشد نوشت:

کشورهای اروپایی به شدت از پیروزی‌های گسترده روسیه علیه اوکراین واحتمال گسترش جنگ به قاره سبز واهمه دارند. با این حال بیشترین نگرانی اروپا انتخاب مجدد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴آن کشور است، چرا که او به ناتو اعتقادی نداشته و با متحدان این کشور بیشتر شبیه دشمن رفتار می کند.

اروپا حق دارد نگران باشد چرا که جنگ در اوکراین خوب پیش نمی رود و خط مقدم اوکراین با کمبود مهمات و نیروهای انسانی نظامی روبرو هستند. بدون کمک نظامی بیشتر، اوکراین با تصمیمات دشوار و عقب نشینی‌های پرهزینه‌ای مواجه خواهد شد.

ناکامی کنگره آمریکا در حمایت از اوکراین و هشدار ترامپ مبنی بر تشویق روسیه برای حمله به هر متحدی که سهم مالی خود به ناتو را پرداخت نکرده اروپا را در وضعیت نگران کننده‌ای قرار داده است.

با توجه به رویکرد ضد اروپایی ترامپ دفاع از ناتو و قاره سبز آسان نخواهد بود و اروپایی‌ها به طور فزاینده‌ای به این نتیجه می رسند که حتی اگر جو بایدن دوباره انتخاب شود، دوران رئیس‌جمهوری‌های قدرتمند فراآتلانتیک رو به پایان است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • BG ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    8 2
    کلا اروپایی جماعت جنگ طلب و دنبال استعمار هست. بایستی کاری کرد که این جنگ فقط در این منطقه باقی بماند. اجازه نداد اروپایی جماعت دست به استعمار دیگری بزند. تمامی مشکلات زمین بخاطر این اروپایی هست.
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    7 0
    اروپا از حقوق فقط حق، وق وق دارد.
  • سروش IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    1 0
    حنگ جهانی اول و دوم جنگ جهانی نبود بلکه جنگ اروپای اول و دوم به همراه مستعمرات بود که به اشتباه جهانی خوانده شده اینبار هم اروپای بدون مستعمرات که با بیداری ملتهای آزاده تنها مانده دگر نمی تواند جنگ ای داخلی خود را به کل جهان تعبیر کند بله سخن جناب 7:00 کاملا درست است این سومین جنگ اروپایی باید در همان منطقه بماند و هدف چین و هند و آسیا و آفریقا که زخمهایی از تفکرات زشت اروپائیان بر بدن دارند باید اینبار نظاره گر باشند و مانع از گسترش این جنگ شوند و باید دور باغ اروپا رو دیوار کشید و به حال خودشان رهایشان کرد تا جنگ خودشان را به جنگ جهانی تعبیر نکنند و جهان را فریب ندهند که جنگ اروپای اول و دوم را جنگ جهانی بنامند. باید این نکته در رسانه ها تکرار شود که جنگ های جهانی به وقوع نپیوسته بلگه اینها جنگ های صلیبیون اروپایی علیه خودشان. و ربطی به جهان خارج از باغ وحش اروپایی ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس