سارق کارت عابر بیماران بیمارستان فیروزآبادی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای کارت‌های عابر بانک بیماران بیمارستان فیروزآبادی شهرری خبر داد.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: مرد سالخورده‌ای به کلانتری ۱۳۱ شهرری مراجعه و به مأموران کلانتری گفت؛ چندی قبل در بیمارستان فیروزآبادی جهت دریافت وجه مقابل دستگاه خودپرداز رفتم که مرد جوانی بهم گفت؛ چون شما بیمار هستی بگذار من کمکت کنم و برائت از دستگاه پول بگیرم که من هم به او اعتماد کردم و پس از چند دقیقه اعلام کرد سیستم قطع است و کارت عابرم را بهم داد. وقتی به دستگاه دیگری بیرون بیمارستان رفتم متوجه شدم این کارت به نام من نیست و کارت من را جابجا کرده است. با توجه به حساسیت پرونده موضوع سریعاً در دستور کار مأموران عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم مأموران راهی صحنه وقوع جرم شدند و پی بردند مرد جوانی ساعتی قبل کنار خودپرداز ایستاده و مشغول شناسایی طعمه بوده که در زمانی مناسب اقدام به سرقت کارت عابر آن‌ها کند.

رئیس پلیس شهرستان ری ادامه داد: در گام بعدی با روش‌های تخصصی و تحقیقات فنی هویت متهم را شناسایی و پیک ساعات احتمالی حضور سارق را به دست آوردند که سرانجام در ۲۸ بهمن ماه امسال مأموران عملیات کلانتری به صورت نامحسوس در حال پوشش دهی انتظامی بودند که سارق را در حال پرسه‌زنی در حیاط بیمارستان مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری گفت: در بررسی‌های اولیه از متهم بیش از ۸ فقره کارت عابر بانک غیر کشف و تاکنون ۷ مالباخته شناسایی شده است که متهم جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    3 0
    تف وجدان نداشته
  • محمد IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    چقدر بیشرفی داره باب میشه ،اونی که تو بیمارستانه حتما خودش هزار جور گرفتاری داره کمکش نمیکنی، ازش دزدی هم می‌کنی.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    3 0
    باید به نمایندگانی در مجلس رای دهیم که تعهد بدهند قوانین سختگیرانه مانند قطع عضو را برای سارقان تصویب کنند و متعهد شوند پیگیر اجرای ان قوانین باشند
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    1 0
    این بی شرف رو باید دار بزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس