کد خبر 1576307
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
چرا پنجره پرسپولیس باز نشد؟

باشگاه پرسپولیس در انتظار تایید نامه مفاصا حساب مالیاتی از سوی وکیل رادوشوویچ‌ است تا پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه از سوی فیفا باز شود.

به گزارش مشرق، چهار روز قبل (۲۵ بهمن) باشگاه پرسپولیس در خبری رسمی اعلام کرد مفاصاحساب مالیاتی بوژیدار رادوشوویچ را دریافت و برایش ارسال کرده است. این خبر درحالی روز چهارشنبه منتشر شد که پرسپولیس در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر باید به مصاف آلومینیوم می‌رفت و هواداران سرخ امیدوار بودند با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی، بتوانند شاهد حضور بازیکنانان جدیدشان در ترکیب باشند، نکته‌ای که عملی نشد اما به راستی چرا هنوز پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس باز نشده است؟

پیگیری‌ها در این زمینه نشان می‌دهد، با توجه به اینکه هنوز اداره مالیات مبلغ دقیق مالیات رادوشوویچ را محاسبه نکرده است، پرسپولیسی‌ها با کمک یکی از اسپانسرهای خود چک ضمانتی نزد این سازمان به عنوان ضمانت گذاشتند تا پس از تعیین تکلیف نهایی، مبلغ مشخص شده را پرداخت کنند. بعد از این موضوع نامه‌ای از سوی اداره مالیات درباره رادوشوویچ به پرسپولیس داده شد و مدیران این باشگاه هم بعد از ترجمه رسمی نامه، آن را برای وکیل رادوشوویچ ارسال کردند.

بیشتر بخوانید:

آمارهایی برای ناامیدی از پرسپولیس

در ادامه وکیل رادوشوویچ این نامه را به منزله مفاصاحساب مالیاتی قلمداد نکرده و آن را تایید نمی‌کند و به ناچار مدیران پرسپولیس مجبور می‌شوند که دوباره نامه جدیدی از اداره مالیات اخذ کنند و برای او ارسال کنند. حالا مدیران پرسپولیس منتظر هستند که وکیل رادوشوویچ این نامه را تایید و به فیفا اعلام کند تا این نهاد هم پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه را باز کند.

بعد از شکایت بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس به خاطر پرداخت نشدن مالیات قراردادش، فیفا با توجه به اینکه پرسپولیس در قرارداد پرداخت مالیات قرارداد را بر عهده گرفته بود، این باشگاه را محکوم کرد که مفاصاحساب مالیاتی این دروازه‌بان‌ را اخذ کند و به او تحویل دهد و از آنجا که این کار از سوی پرسپولیس در زمان مقرر انجام نشد، فیفا تا زمان پرداخت مالیات رادوشوویچ پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس را بست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    دروازه بان دائم النیمکت لنگ کل خزانه مملکت رو جارو کرد و برد
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    رادواین دروازه بان سوم عنصر میکروبی بود برای پرسپولیس
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    آخه این مگه چند تا بازی کرد که انقدر مارو نقره داغ کرد؟؟! کدوم مدیر عاملی با این قرارداد بسته؟؟؟! الان قدر درویشو بدونید
  • مهشید IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    زیرا درویش نفوذی ششتقلال در پرسپولیس آریایی است.
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    پست فطرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس