به گزارش مشرق، کانال تلگرامی حقایق آمریکا به موضوع مهاجرت به آمریکا و نظرات مردم این کشور درباره این موضوع پرداخت و نوشت:

بر اساس نتایج مطالعه موسسه افکارسنجی گالوپ، یک سوم آمریکایی ها مهاجرت را چیز خوبی برای کشور می دانند، در حالی که 27 درصد با آن مخالفند. میزان افرادی که با مهاجرت موافقند نسبت به بیشترین میزان موافقان در سال 2020 (77%) در سال های اخیر کاهش یافته و پایین‌ترین میزان ثبت شده در دهه اخیر مربوط به سال 2014 (63%) است.

نظر مردم ایالات متحده در مورد مهاجرت به آمریکا چیست؟

به طور کلی 68 درصدی که در حال حاضر می گویند مهاجرت چیز خوبی است، بالاتر از دهه اول این روند، از سال 2001 تا 2012 است.

ترجیح مردم آمریکا در خصوص میزان مهاجرت به آمریکا چیست؟

در دو دهه گذشته روند حمایت از کاهش تعداد مهاجران نزولی و در مقابل روند حمایت ار افزایش تعداد مهاجران صعودی بوده اما پس از روی کار آمدن دولت بایدن در 3 سال گذشته با توجه به افزایش عمده تعداد مهاجرانی به دنبال ورود به ایالات متحده در مرزهای جنوبی هستند، تمایل آمریکایی ها به کاهش تعداد مهاجران مجددا افزایش یافته و اکنون به 41 درصد (بیشترین میزان در دهه اخیر) رسیده.

نظر مردم ایالات متحده در مورد مهاجرت به آمریکا چیست؟

در مقابل میزان تمایل به افزایش تعداد مهاجران نیز کاهش یافته به 26 درصد رسیده است.

روند میزان حمایت خالص آمریکایی ها از افزایش مهاجرت به آمریکا بر اساس گرایش حزبی (1993 تا 2023)

در حال حاضر، 73 درصد از جمهوری خواهان، مطابق با بالاترین سطح قبلی از سال 1995، خواهان کاهش مهاجرت به آمریکا هستند، در حالی که 10 درصد آن ها خواهان افزایش آن‌ هستند، به این معنی که ترجیح خالص آنها برای مهاجرت بیشتر 63- است.

نظر مردم ایالات متحده در مورد مهاجرت به آمریکا چیست؟

در مقابل، 40 درصد از دموکرات‌ها خواهان افزایش آن هستند و فقط 18 درصد خواهان کاهش آن هستند یعنی ترجیح خالص دموکرات ها +22 است.

افراد مستقل نیز همچنان مخالف افزایش مهاجرت به آمریکا هستند و 27 درصد خواهان افزایش و 39 درصد کاهش مهاجرت را ترجیح میدهند یعنس حمایت خالص آن ها -12 درصد است.

به نظر مردم آمریکا، مهاجران چگونه بر ایالات متحده تأثیر می گذارند؟

طبق نتایج مطالعه موسسه گالوپ، بیش از نیمی از آمریکایی‌ها (54%)، فکر می‌کنند که مهاجران در حورهه «غذا، موسیقی و هنر» تاثیر مثبتی بر کشور آمریکا دارند.

هم چنین تعداد افرادی که می گویند مهاجران ارزش های اجتماعی و اخلاقی را بهتر می کنند (32%) بیشتر از افرادی است که میگویند مهاجران این حوزه بدتر (25%) میکنند.

نظر مردم ایالات متحده در مورد مهاجرت به آمریکا چیست؟

اکثریت پاسخ دهندگان (55%) می‌گویند که مهاجران مشکل مواد مخدر را بدتر می‌کنند و تعداد افرادی که معتقدند مهاجران مشکلات این حوزه را بهتر میکنند بسیار ناچیز است.

در خصوص مسئله جرم و جنایت نیز نظر مردم آمریکا شبیه حوزه مواد مخدر است. درواقع بر اساس این گزارش مشکل اصلی مردم آمریکا با مهاجران این است که فکر میکنند مهاجران وضعیت مواد مخدر و جرم و جنایت را بدتر می کنند.

نظر مردم آمریکا در خصوص وضعیت مرز آمریکا و مکزیک

بصورت کلی 39 درصد از آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که وضعیت در مرز ایالات متحده و مکزیک یک «بحران»، 33 درصد یک «مشکل بزرگ» و 22 درصد میگویند یک «مشکل جزئی» است.

5 درصد هم وضعیت مرز را بدون مشکل می دانند.

نظر مردم ایالات متحده در مورد مهاجرت به آمریکا چیست؟

از لحاظ گرایش حزبی، بیش از 90 درصد جمهوری خواهان وضعیت فعلی در مرز آمریکا و مکزیک را بحرانی یا یک مشکل جدی قلمداد می‌کنند. این رقم برای دموکرات ها 56 درصد است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    4 1
    اگه میخواین بچه هاتونو تبه انحراف کشیده بشن باشه هرچه سریعتر به آمریکا مهاجرت کنید که غفلت موجب پشیمانیست!!!
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      0 0
      نبود درمان همگانی رایگان.‌مشکل اختلافات نژادی. حمل سایبری. پلیس با پروتکل های ضد انسانی به بهانه آزاد بودن اسلحه. دسترس بودن اسلحه و البته مهاجران غیرقانونی که باعث ضربه به حقوق کارگران قانونی میشود و البته قوانین ضد مرد و‌‌ قوانینی که مجرم سازی میکند همه عوامل اصلی بحران در آمریکا هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس