کد خبر 1575622
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
انتقال طارمی به اینتر تایید شد

یک رسانه ترکیه ای از پیشرفت قابل توجه ستاره ایرانی بعد از جدایی از ریزه اسپور پرداخت که در آستانه انتقال به اینتر قرار دارد.

به گزارش مشرق، «طارمی از محرومیت 4 ماهه تا انتقال بزرگ به اینتر!»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه صباح ترکیه از پیشرفت قابل توجه ستاره ایرانی در 8 سال گذشته است.

طارمی در 4 سال گذشته با پورتو پیشرفتی قابل توجه داشت و موفق شد به همراه این تیم بزرگ پرتغال، قهرمان لیگ این کشور و جایزه آقای گلی لیگ را کسب کند.

پیشرفت چشمگیر ستاره سابق پرسپولیس باعث شد تا باشگاه‌های بزرگ اروپا مثل اینتر به این بازیکن چشم بدوزند و در نهایت توافق بین طرفین در ماه گذشته رخ داد تا ستاره تیم ملی ایران در تابستان پیش رو راهی اینتر شود.

نشریه ترکیه‌ای می نویسد که «طارمی» همان بازیکن ایرانی است که در سال 2016 به سوپر لیگ ترکیه آمد و با ریزه اسپور قرارداد امضا کرد ولی در آن زمان انتقال این بازیکن ایرانی «با کودتا در این کشور همراه شد» و این «بازیکن ایرانی بدون یک بازی برای باشگاه ریزه اسپور ترکیه را ترک کرد».

محرومیت 4 ماهه طارمی و بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بعد از بازگشت این بازیکن از ترکیه به ایران را به همراه داشت.

پرواز طارمی بعد از کودتای ترکیه به سوی اینتر!

نشریه صباح می نویسد که طارمی بعد از جدایی از ریزه اسپور مسیر پیشرفت را خیلی سریع طی کرد و بعد از آن به قطر و سپس به لیگ پرتغال منتقل شد تا خود را به عنوان «یکی از ستاره های مطرح فوتبال آسیا در اروپا تبدیل کند».

نشریه ترکیه می نویسد که طارمی بعد از «8 سال از فسخ قراردادش با ریزه اسپور حالا در تابستان 2024 با پیراهن اینتر در سری آ بازی خواهد کرد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسعود IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    5 6
    اینتر پشیمون میشه
  • رضا IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    گروهبان قندلی بیرانوند طارمی قدوس چشمی تیم ملی را حذف کردند. لعنت بر فوتبال کثیف ایران
  • جلال میاندواب IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    2 1
    به عنوان یک ایرانی واستقلالی آرزوی موفقیت میکنم
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    همون جریانی که رییس جمهور مملکت مجبور شد براش بلیت بسوزونه؟
  • محمد از تهران IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراختور
  • Gghhh IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    1 0
    چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که به هیچ درد کشور و مردم نخورده اند هیچ مشکلی از مشکلات کشور و مردم را حل نکرده اند !!! هیچ گره ای از مشکلات را باز نکرده اند و فقط به طرق مختلف بیت المال و حق مردم را بالا کشیده اند و دنبال خوشگذرانی و زن بارگی و عشق و حال خودشان بوده اند ؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس