اوسمار: فوتبال ایران مثل برزیل است/ رقابت پرسپولیس و استقلال از بزرگ‌ترین بازی‌های دنیاست

سرمربی پرسپولیس در همان اولین بازی با شعار هواداران روبرو شد.

به گزارش مشرق، اوسمار ویه را سرمربی جدید پرسپولیس شروع ناامیدکننده ای در این تیم داشت و در اولین بازی خود به عنوان سرمربی سرخ پوشان مقابل آلومینیوم مغلوب شد تا پرسپولیس وارد یک بحران جدید شود. بعد از این بازی هواداران عصبانی پرسپولیس به شدت علیه اوسمار و تیم مدیریتی این باشگاه شعار دادند. آن‌ها که اصلا از ابتدا با انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس موافق نبودند، حتی به سمت او و بازیکنان پرسپولیس بطری پرت کردند و خواستار برکناری سرمربی برزیلی شدند.

اوسمار درحالی در اولین بازی خود با این صحنه‌ها مواجه شد که یحیی گل محمدی در همین فصل و بعد ازشکست پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا با آن مواجه شد. سال‌ها قبل حمید استیلی که به جای علی دایی سرمربی پرسپولیس شده بود هم در اولین بازی خود و بعد از تساوی مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی، با انتقاد و شعارهای هواداران پرسپولیس روبه رو شده بود و حالا بعد از سال‌ها سرمربی جدید پرسپولیس با این موضوع مواجه شده است.

البته سرمربی جدید پرسپولیس به نوعی شانس آورد که این باخت در تهران و مقابل چشمان هواداران پرسپولیس رخ نداد؛ چرا که ممکن بود اوسمار با شعارهای تندتری روبه رو شود و اتفاقات بدتری رخ دهد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • م ح IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    4 0
    فوتبال ابزاری شیطانی برای سرگرمی وسرکاری.. ..دعوا وفوش..‌دادن حس حقارت به ملت ها ویا حس قدرت به خلق الله.امنیت.حال خوب وحال بد..شادی وغم...
  • محمودسلمانی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    1 1
    یه روز به حرف من میرسین نفوذ و گذاشتن ویروس برای ناامیدی مردم ایران در قلب فوتبال از طرف دشمنان پولدار..
  • رضا IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    لنگی هستند دیگه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس