آخرین جزئیات از حجم بالای آبگرفتگی در کرمانشاه + فیلم | رهاسازی خودروهای گرفتار در آب

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از رفع آبگرفتگی ۲۱ مورد اماکن و منازل در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مشرق، غلامرضا رضایی اظهار کرد: از زمان شروع بارندگی از روز گذشته تاکنون ۲۱ مورد آبگرفتگی منازل و اماکن داشتیم و ۳۵ دستگاه خودروی گرفتار را از آب بیرون کشیدیم.

وی افزود: بیشترین درگیری ترافیکی در چهارراه زمزم و دو منطقه کمربندی غربی شامل تقاطع پل چقامیرزا و تقاطع پل الهیه بود که مشکل پل الهیه حل شده و مورد دوم نیز در حال رفع شدن است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در حال پوشش دهی شهر هستند. کارگران خدمات شهری، نیروهای شهرداری مناطق و آتش نشانی هم برای رفع مشکلات در حال کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۵۷ دستگاه خودرو در یازده ایستگاه در آتش نشانی در حال فعالیت هستند و با توجه به شرایط کنونی به این تعداد افراد اضافه شده است.

رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه در حال انجام است

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: رفع آبگرفتگی تمامی معابر شهری در کرمانشاه در حال انجام است.

برومند نامداری اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار قرمز بارندگی در کرمانشاه و تشدید آن از ساعت سه بامداد، تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و از ساعت ۱۹ شب گذشته حدود ۶۵۰ نفر از نیروهای شهرداری در وضعیت آماده باش بودند.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از مردم درخواست داریم در صورت تشدید بارندگی و آبگرفتگی، قدری صبر کنند و تا زمان کمتر شدن حجم آب تردد کمتری داشته باشند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس گرفته و در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر آن را به همکاران اعلام کنند. برخی منازل نیز ممکن است به دلیل شیب منطقه دچار آبگرفتگی شده باشند که آتش نشانی مشکل آنها را رفع خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس