«ثبت» با سند برابر «نیست»؛ کسر امتیاز و سقوط در انتظار فولاد؟

باشگاه فولاد خوزستان با توجه به پرونده‌ شکایت چند بازیکن پیشین این تیم، به نظر می‌رسد در خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد!

به گزارش مشرق، تیم فولاد خوزستان امروز در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر (جام خلیج فارس) برابر گل‌گهر سیرجان به میدان رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر برابر حریف سیرجانی شکست خورد تا تیره‌روزی‌ این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

نکته جالب توجه در خصوص این بازی حضور احسان پهلوان خرید جدید فولادی‌ها از ابتدا در ترکیب این تیم اهوازی بود. فولاد در پرونده شکایت مهدی شیری، فرشید اسماعیلی، مجید علیاری، احسان مرادیان، سعید آقایی و علی قربانی با حکم کمیته انضباطی و تعیین وضعیت محکوم به پرداخت مطالبات این بازیکنان شده و اعلام شده بود که پنجره این باشگاه تا زمان پرداخت مطالبات شاکیان بسته خواهد بود.

پیگیری خبرنگار ما حاکی از آن است که در برخی احکام صادره، مقرر شده بود که اگر باشگاه فولاد مطالبات این بازیکنان را پرداخت نکند، این تیم در خطر کسر امتیاز یا حتی سقوط به دسته پایین‌تر قرار خواهد گرفت.

حال پرسشی که مطرح می‌شود این است که با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و محرومیت باشگاه فولاد خوزستان در ثبت قرارداد بازیکنان جدید، این باشگاه چگونه موفق به ثبت قرارداد پهلوان و استفاده از این بازیکن در ۲ بازی برابر چادرملو اردکان در جام حذفی و گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر شده است؟!

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدنیسی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 0
    تیمی که صحاحب اصلیش بالا سرش نباشه همچو مشکلی براش پیش میاد وقتی افراد نالایق مدیریت باشگاه دستشون باشه و از اول فصل اقای منصوریان رو سرمربی کردن بنظر شما جز نابودی تیم هدف دیگه ایی داشتن وقتی یه کودک خوزستانی میدونست با منصوریان تیم بجای نمیرسه وقت به عمد هدر دادن و نزدیک به یه فصل هدایت تیمو به ایشون سپردن و همکی دیدین چه بلایی سر تیممون اورد
  • علی IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 0
    بازم جو سازی رسانه ای شروع شد
  • لنگی سوز IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    4 0
    خب اینم شد سوال؟؟؟؟ همون طور که تیم لنگ غیر قانونی ( سقف قرار داد و . نپرداختن مالیلت بازیکنان و سرمربی خارجی و .....) بازیکن میگیره و ثبت میکنه فولاد هم از همون روش استفاده کرده !!!!!
  • سعید IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    نابودش کنید یک دفعه . این مسخره بازیها چیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس