تسویه مطالبات یک شرکت خودرویی در قزوین با مالباختگان

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تسویه مطالبات شرکت خودرویی "ستاره ماشین آلات آسمان" با مالباختگان خود در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: دادستانی عمومی و انقلاب قزوین ۲۶۲۰ میلیارد ریال از مطالبات مالباختگان شرکت خودرویی "ستاره ماشین آلات آسمان" را پرداخت کرد.

وی ادامه داد: در ماه های گذشته یک شرکت فعال در زمینه پیش فروش خودرو با تبلیغات وسیع در سطح شهر و رسانه ها با اقدامات متقلبانه وعده تحویل خودرو به نرخ کمتر از بازار را داده و سرمایه های مردم را جمع آوری کرده بود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه شرکت توانایی تحویل خودرو و پرداخت مطالبات را نداشته با شکایت شکات، برای ۲ نفر از مدیران این شرکت به اتهام کلاهبرداری و اخلال در نظم اقتصادی، در دادسرای مرکز قزوین پرونده قضایی تشکیل شد و متهمان نیز با قرار وثیقه ۱۵۰ میلیاردی روانه زندان شدند.

رجبی اضافه کرد: بعد از بررسی های صورت گرفته و تلاش مجموعه قضایی و توافق نامه ای که بین متهمان پرونده و مالباختگان منعقد شد، ۶۷۰ میلیارد ریال از سرمایه های ۲۵۶ نفر از طلبکارانی که پرونده قضایی برای آنان تشکیل داده بودند پرداخت و ۱۹۵۰ میلیارد ریال از بدهی مابقی افرادی که از متهمان شکایت نکرده بودند با توافق صورت گرفته و تحت نظارت بازپرس عودت داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان با بیان اینکه در مجموع ۲۶۲۰ میلیارد ریال بابت مطالبات به سرمایه‌گذاران این شرکت عودت داده شد، افزود: فرایند پرداخت مطالبات ۱۰ نفر از مالباختگانی که حاضر به امضای توافق نامه نبوده و تمایلی به رضایت نداشتند، از طریق تشکیل پرونده قضایی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس