دعوت رسمی ماسکرانو از مسی برای همراهی آرژانتین در المپیک پاریس

سرمربی تیم زیر ۲۳ سال آرژانتین و همبازی اسبق فوق ستاره تیم فوتبال اینترمیامی، به طور رسمی از او برای حضور در ترکیب آلبی‌سلسته در المپیک تابستانی پاریس دعوت کرد.

به گزارش مشرق، خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم زیر ۲۳ سال آرژانتین از لیونل مسی برای بازی در این تیم در المپیک تابستانی دعوت کرد.

آرژانتین با پیروزی یک بر صفر برابر برزیل، مدافع عنوان قهرمانی المپیک، این تیم را حذف و سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را برای خود رزرو کرد.

ماسکرانو درباره مسی گفت: همه از رابطه‌ام با مسی و دوستی بین‌مان باخبرند. برای بازیکنی مثل او درهای همراهی ما در المپیک همیشه باز است اما همه چیز به تصمیم او و تعهدات(باشگاهی‌اش) بستگی دارد.

وی افزود: مسی که در جام جهانی ۲۰۲۲ آرژانتین را به سومین جام رساند، با انتشار تصویری از تیم ماسکرانو و جمله «بزن بریم»، به استقبال صعود تیم زیر ۲۳ سال این کشور به المپیک رفت.

تیاگو آلمیدا، هافبک تیم المپیک آرژانتین گفته است که حضور هشت بار برنده توپ طلا در این تیم، رویایی است و افزود: امیدوارم خودش(مسی) اشتیاق داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم تا آن موقع شرایطش چطور خواهد بود. بازی کردن او رویایی است.

مسی در سال ۲۰۰۸ عنوان قهرمانی المپیک را با آرژانتین در پکن کسب کرد و توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به‌تازگی گفت که بازگشت او به این بازی‌ها، شگفت‌انگیز خواهد بود.

مرد آرژانتینی پیش‌تر تمایل خود برای حضور در کوپاآمریکای ۲۰۲۴ را ابراز کرده است. این رویداد ۲۰ ژوئن تا ۱۴ جولای(۳۱ خرداد تا ۲۴ تیر) یعنی کمتر از دو هفته پیش از آغاز المپیک پاریس در آمریکا برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    مسی اعجوبه دست نیافتنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس