تعداد شهدای کشتار خونین شهر رفح در حال افزایش است

شبکه المیادین در گزارشی به اوضاع فاجعه بار شهر رفح و افزایش تعداد شهدای کشتار خونین بامداد امروز پرداخت.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین گزارش داد که محور صلاح الدین در رفح که یک محور مرزی با کشور مصر به شمار می‌رود در معرض حمله‌های شدید جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

در این گزارش آمده است: جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در حمله‌های ساعت‌های گذشته خود علیه رفح به منازل مسکونی، اردوگاه‌ها و حتی مسجدها در این شهر رحم نکرده و همه را بمباران کردند.

المیادین خبر داد: تعداد شهدای کشتار گسترده مردم رفح در حال افزایش است چرا که عملیات جست و جو شهدا در میان آوار خانه‌ها و مسجدها آغاز شده است.

در این گزارش تاکید شده است: تعداد زیادی از پیکرهای شهدای فلسطینی در رفح از زیر آوار بیرون آورده شده که اکثر آنها را کودکان تشکیل می‌دهند.

بیمارستان‌های شهر رفح نیز دیگر ظرفیت پذیرش زخمی‌های جدید را ندارند و اوضاع درمانگاه‌های بخش‌های جنوبی نوار غزه فاجعه بار گزارش شده است.

پیکرهای شهدا در مراکز استقرار آوارگان فلسطینی و خیابان‌های جنوب نوار غزه بر روی زمین افتاده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز دست کم ۵۰ بار بخش‌های غیرنظامی شهر رفح را بمباران کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Puyamotlaq IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    در رفح شاهد دو ۲ برابر شدن آمار کشتار نتانیاهو خواهیم بود که نتیجه شیطنت رژیم شیطان بزرگ آمریکایی تیم آقای بایدن در میان سرانجام کشورها عربی و اسلامی هستیم در رفح شاهد کشتار کودکان و نوزادان فلسطینی توسط اعمال تیم نتانیاهو_بایدن خواهیم بود و در این زمینه نباید از بازوی چانه زنی رهبران اردن و امارات متحده عربی و عربستان سعودی در حمایت پشت پرده در کمک به رژیم اشغالگر اسرائیل غافل باشیم دولتمردان این کشورها بواسطه شیطنت رژیم آمریکا و متحدان نتانیاهو نه تنها قول های خود در اجلاس سران کشورها اسلامی که در عربستان سعودی دادند عمل نکردند بلکه با در اختیار گذاشتن امکانات ملی خود به محور صهیونیستی که توسط آمریکا اداره می شد باعث شدند حالا نتانیاهو و بایدن به فکر حمله و کشتار در رفح افتاده است نزدیک به سه ماه از نشست سران کشورها اسلامی در ریاض می گذرد شاهد بر این ماجرا بودیم که هیچ یک از اقوال مندرج در کنفرانس توسط شورا عملی نشد جایی که ملت های مسلمان و عربی چشم به آن دوخته بودند و قول هایی که هم چون سوپاپ اطمینانی برای انزجار ملت های آزاده جهان بود در آن زمان آمار کشتار مردم هنوز به ده ۱۰ هزار نفر نرسیده بود . حال از افکار آزادگان جهان پرسش کنید آیا رهبران دروغگو کشورها شریک خون های ریخته شده در رفح خواهند بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس