خط و نشان جدید انصارالله علیه اسراییل به هرگونه ماجراجویی در رفح

عضو ارشد جنبش انصارالله یمن نسبت به هرگونه تشدید حملات رژیم صهیونیستی در حمله به رفح یا غزه هشدار داد.

به گزارش مشرق، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی انصار الله یمن تاکید کرد به دشمن صهیونیستی هشدار می‌دهیم هرگونه تشدید حملات علیه رفح یا غزه، ما را به سمت تشدید عملیات‌ها علیه این رژیم می‌کشاند.

عضو ارشد جنبش انصارالله یمن در صفحه خود در شبکه اجتماعی «تلگرام» نوشت: به رژیم صهیونیستی می‌گوئیم که مادامی که درد و رنج انسانی در غزه رو به وخامت گذاشته و ظلم و کشتار دسته جمعی ساکنان این باریکه ادامه دارد، عملیات ما طبق شرایط میدانی و نیز دستورات عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله گسترده‌تر خواهد شد.

نتانیاهو به تازگی اعلام کرد که عملیات زمینی در رفح ظرف دو هفته آینده آغاز خواهد شد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گزافه‌گویی‌های گذشته، خواستار نابودی گردان‌های نظامی جنبش حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شده است.

این در حالی است که کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز از اختلاف بین نتانیاهو و «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم بر سر عملیات احتمالی در رفح خبر داد.

از سوی دیگر، خبرگزاری «سما» فلسطین به نقل از شبکه کان رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که آمریکا بر این باور است که هرگونه عملیات نظامی اسرائیل در رفح در ماه رمضان موجب تشدید تنش گسترده در کل منطقه خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس