کد خبر 1573820
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

به گزارش مشرق، کانال حرف حساب در ایتا مطلبی با عنوان با اینکه فرمانده بود که برگرفته از صفحه ۱۳۳ کتاب جهان آرا | جستارهایی از زندگی و خاطرات شهید سیدمحمدعلی جهان‌آرا نوشته علی اکبری مزدآبادی است را منتشر کرد:

با اینکه فرمانده بود، اما همیشه با بچه‌ها محشور و با آن‌ها سر یک سفره می‌نشست. بارها دیدم که به پاس‌بخش می‌گفت برای من هم پست بگذار. نوبتش که می‌شد، یک اسلحه برمی‌داشت و می‌رفت پست می‌داد. این که من فرمانده هستم و باید فرماندهی‌ام را بکنم، از این خبرها نبود.

پابه‌پای بچه‌ها کار می‌کرد. زمانی که در قسمت غربی خرمشهر در کوی آریا مستقر بودیم، یک کامیون سیمان برای سنگرسازی آمد. آن روز اکثر بچه‌ها روزه بودند. محمد بچه‌ها را برای کمک صدا زد. هفت، هشت نفر از بچه‌ها جمع شدند. خودش هم با بچه‌ها تمام گونی‌های سیمان پنجاه کیلویی را از کامیون خالی کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 3
    شهید نظر میکند به وجه الله
  • محمد IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    1 0
    درود بر همه شهدا و امام شهدا
  • نوکر ملت IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    امروز هم فرماندهانی در سپاه داریم که سه ماه رجب -شعبان و رمضان را روزه میگیرند و هر روز بیشتر از 15ساعت کار میکنند و وقتی به جلسه ای در تبریز رفته بود یکی از انها عزیزان تبریزی وقتی متوجه شدند آن عزیز روزه است سفره ای از حلیم و آش و نان و حلوا آماده کردند که آن سردار عزیز افطار کند . وقتی سفره رنگین را دید نگاهی غضب الود به افسر همراه خود کرد که چرا به عزیزان تبریزی گفته که او روزه است که آنها اینچنین خود را به زحمت بیاندازند . معمولا افطار او نان و پنیر و چای تلخی بیش نبود و نیست. برای سلامتی تمامی فرماندهان ولایی صلوات . اگر نامی از انها نمیبرم چون می دانم آن فرماندهان عزیز راضی نیستند و اگر نام آنها را ببرم یک عده نادان فکر میکنند برای آنها تبلیغ میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس