اکرم عفیف

تیم ملی فوتبال ایران که برای نهمین بار به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا صعود کرده بود و با شکست ژاپن امیدواری ها برای قهرمانی را افزایش داده بود، برابر قطر ۳ بر ۲ شکست خورد و به فینال نرسید.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه به قضاوت «احمدعلی» از کویت در ورزشگاه الثمامه به مصاف تیم ملی قطر رفت که این دیدار ۳ بر ۲ به سود قطر به پایان رسید.

سردار آزمون(۴) و علیرضا جهانبخش( ۵۱ - پنالتی) برای ایران و جاسم جابر(۱۷)، اکرم عفیف(۴۳) و معزعلی (۸۲) برای قطر گل زدند.

شجاع خلیل زاده هم در دقیقه ۳+۹۰ اخراج شد.

فیلم/ خلاصه بازی ایران ۲ - قطر ۳

ترکیب تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان(۸۷ شهریار مغانلو)، احسان حاج صفی(۴۶ میلاد محمدی)، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی(۴۶ محمد محبی)، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی( رضا اسدی ۹ +۹۰) و سردار آزمون.

احسان حاجی صفی و مهدی ترابی(اعتراض از روی نیمکت) از داور کویتی کارت زرد گرفتند و شجاع خلیل زاده با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

حسرت صعود ایران به فینال به نیم قرن رسید/ تیم ملی بازنده سربلند!
تیم ملی ایران در شروع بازی با قطر

شروع طوفانی با گل دقیقه ۴

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که ملی پوشان کشورمان به دنبال حفظ توپ و رد و بدل کردن پاس های پرتعداد بودن تا خود را به دروازه قطر نزدیک کنند. اولین موقعیت ایران در دقیقه چهارم شکل گرفت که احسان حاجی صفی اوت را به سمت دروازه پرتاب کرد که عزت اللهی با ضربه سر روی توپ اثر گذاشت و مدافعان قطر با دفع ناقص فرصت را برای سردار آزمون فراهم کردند که با ضربه ای قیچی برگردان دروازه حریف را باز کند.

حسرت صعود ایران به فینال به نیم قرن رسید/ تیم ملی بازنده سربلند!
سردار آزمون در دقیقه ۴ برای ایران گل زد

قطر به دنبال خارج شدن از شوک

میزبان جام هجدهم که با گل دقیقه چهارم ایران غافلگیر شده بود در ادامه تلاش کرد با پاس های کوتاه و ارسال از جناحین دروازه ایران را به خطر بیندازند که در چند مورد تا پشت محوطه جریمه هم آمدند و دو ضربه هم به سمت دروازه زدند اما علیرضا بیرانوند توپ ها را مهار کرد.

دو موقعیت خوب برای ایران

در دقیقه ۱۱ علیرضا جهانبخش از سمت راست نفوذ کرد و توپ عرضی را درون محوطه جریمه برای مهدی طارمی ارسال کرد اما مهاجم تیم ملی به این توپ نرسید. دو دقیقه بعد سامان قدوس فرصت داشت تا دروازه قطر را برای بار دوم باز کند اما ضربه او از درون محوطه جریمه به بدن مدافع حریف برخورد کرد.

حسرت صعود ایران به فینال به نیم قرن رسید/ تیم ملی بازنده سربلند!
شادی بازیکنان ایران پس از گل زودهنگام

اعتراض به تصمیم داور و گل تساوی قطر

در دقیقه ۱۶ مهدی طارمی از میان مدافعان قطری عبور کرد و در شرایطی که به هجده قدم نزدیک می شد توسط مدافعان حریف سرنگون شد اما داور کویتی اعتقادی به خطا نداشت. همین توپ در برگشت و در دقیقه ۱۷ روی شوت جاسم جابر به گل تساوی تبدیل شد. در این صحنه مدافعان ایران ناهماهنگ ظاهر شدند و توپ پشت محوطه جریمه به جاسم رسید که شوت این بازیکن به پای سعید عزت اللهی برخورد کرد و با کمانه کردن توپ دروازه ایران باز شد.

حسرت صعود ایران به فینال به نیم قرن رسید/ تیم ملی بازنده سربلند!
قطری ها روی ضعف خط دفاعی ایران به گل تساوی رسیدند

میدان داری ایران و ضد حمله خطرناک قطر

در شرایطی که ایران برای رسیدن به گل دوم تلاش زیادی می کرد در دقیقه ۳۲ اشتباه امید ابراهیمی در مهار توپ فرصت را برای ضد حمله اکرم عفیف فراهم کرد که این بازیکن پا به توپ تا درون محوطه جریمه ایران پیش رفت و ضربه اش را هم به سمت دروازه زد که علیرضا بیرانوند مانع از باز شدن دوباره دروازه اش شد.

آشفتگی خط دفاعی و اشتباهات فردی

تیم ملی ایران که بعد از گل تساوی دچار افت روحی شده بود، در دقایق پایانی نیمه اول پراشتباه بود و با پاس های اشتباهی که بازیکنان به هم می دادند فرصت را در اختیار قطری ها قرار دادند تا صاحب موقعیت های خطرناکی شوند. همین اشتباهات اعتراض شدید علیرضا بیرانوند به بازیکنان را به همراه داشت.

گل دوم برای قطر

اشتباهات فردی بازیکنان ایران و پاس های اشتباهی که رد و بدل می کردند بازهم برای تیم ملی دردسر شد و در دقیقه ۴۳ دفع ناقص مهدی طارمی باعث شد پشت محوطه جریمه توپ به اکرم عفیف برسد و او با عبور از خط دفاعی با ضربه ای خلاف جهت حرکتش دروازه ایران را برای بار دوم باز کرد تا تیم ملی بدترین شرایط را تجربه کند.

حسرت صعود ایران به فینال به نیم قرن رسید/ تیم ملی بازنده سربلند!
صحنه گل دوم قطر که کاری هم از دست بیرانوند برنیامد

موقعیتی که برای تساوی از دست رفت

در دقیقه ۴۵ ایران صاحب ضربه کرنر شد که این ارسال درون محوطه جریمه نصیب محمدحسین کنعانی زادگان شد تا دروازه حریف را باز کند اما توپ او روی خط به بدن مدافع قطر برخورد کرد و در شرایطی که ایرانی ها اعتقاد به پنالتی داشتند بازبینی صحنه نشان داد توپ به سینه بازیکن قطری خورده است.

حسرت صعود ایران به فینال به نیم قرن رسید/ تیم ملی بازنده سربلند!

شروع تهاجمی ایران در نیمه دوم

ملی پوشان کشورمان نیمه دوم را تهاجمی آغاز کردند و با دو تعویضی که امیر قلعه نویی انجام داد به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند. در دقیقه ۴۶ برخورد توپی که سعید عزت اللهی شوت کرد به دست مدافع قطری یک صحنه مشکوک را خلق کرد که داور کویتی پس از چند لحظه به کنار زمین رفت و صحنه را مجددا بازبینی کرد و پنالتی برای ایران گرفت.

گل تساوی برای ایران

پس از بازبینی صحنه و اعلام پنالتی در دقیقه ۵۱ علیرضا جهانبخش پشت توپ ایستاد و این ضربه را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

حسرت صعود ایران به فینال به نیم قرن رسید/ تیم ملی بازنده سربلند!
علیرضا جهانبخش گل دوم ایران را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند

بیرانوند ایران را نگه داشت

قطری ها در شروع مجدد بازی صاحب یک موقعیت عالی برای گلزنی شدند که علیرضا بیرانوند با یک واکنش خوب اجازه باز شدن دروازه را نداد. در ادامه قطری ها بازهم صاحب موقعیت شدند که بیرانوند بازهم مقابل آنها ایستاد.

برگشت آرامش به تیم ملی ایران

ملی پوشان کشورمان که در اکثر دقایق گذشته آشفته و پراشتباه ظاهر شده بودند، در اواسط نیمه دوم با آرامش بیشتری بازی کردند و بدون اشتباه سعی در نزدیک شدن به دروازه قطر را داشتند که در دقیقه ۷۰ همکاری خوب بازیکنان دروازه حریف را با خطر مواجه کرد که گلر این تیم اجازه باز شدن دروازه را نداد.

حسرت صعود ایران به فینال به نیم قرن رسید/ تیم ملی بازنده سربلند!

دروازه قطر به توپ بسته شد

در دقیقه ۷۵ ایران برای لحظاتی دروازه قطر را از چپ و راست به توپ بست و در چند صحنه تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفت اما هر چه بازیکنان ایران زدند دروازه بان و مدافع قطر توپ را از روی خط دروازه برگرداندند. در این دقایق ایران تیم برتر میدان بود و قطر بیشتر به فکر ضد حمله و بازی تدافعی بود.

شکاف خط دفاعی کم تیم را شکست

در دقیقه ۸۲ قطری ها در معدود موقعیت هایی که در ضد حملات داشتند از شکاف خط دفاعی ایران بهترین استفاده را کردند و در شرایطی که سه مدافع ایران درون محوطه جریمه حضور داشتن، معزعلی صاحب موقعیت شد و با ضربه ای آرام و فنی دروازه بیرانوند را باز کرد.

حسرت صعود ایران به فینال به نیم قرن رسید/ تیم ملی بازنده سربلند!

تلاش برای گل تساوی ثمری نداشت

تیم ملی ایران در دقایق باقی مانده وقت معمولی و ۱۳ دقیقه وقت اضافه تلاش زیادی کرد تا بتواند گل تساوی را به ثمر برساند اما در دقیقه چهارم وقت اضافه شجاع خلیل زاده مانع از حرکت اکرم عفیف به سمت دروازه شد و با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد تا کار ایران سخت شود. در آخرین دقیقه وقت اضافه ضربه علیرضا جهانبخش به تیر عمودی دروازه قطر برخورد کرد و بهترین فرصت برای تساوی از دست رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 100
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 58
  • فال روزانه IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    6 1
    ایران باخت..ترکیب قطر سه پنج دو بود و هافبک های ایرانی از کار افتادند... ایران نباید در تورنومنت چهارجانبه اردن شرکت میکرد ..اونجا قطر و اردن شل گرفته بودن
    • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      5 3
      وقتی قطر گل آخر رو زد یه عده حروم ... تو آپارتمان ما شادی کردن. آپارتمان ما 10 واحده و 1 واحدش اینطوری هستن.
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    4 1
    داوری عالی بود و بهانه نگیرید ولی باختیم چون دفاع از هم گسیخته و متزلزل بود رو هر توپ دلمون لرزید در بازی ژاپن که قد بلند نداشتند توپ بلند نتیجه داد قرار نیست همه بازیها جواب بدهد اینجا به امثال قلی زاده و قائدی سرعتی و‌تکنیکی نیاز داشتیم که رو زمین نتیجه بگیریم توپها امروز قرار نبود به داخل گل برود
  • ناشناس IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    2 4
    سلام لطفا ژاوی هرناندز رو به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران استخدام کنید.
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      3 2
      عربستان و کره جنوبی و... مربیان معروفی داشتند ولی ایا پیروز شدند ؟ چه کسی مربی اردن را میشناسد ؟ ولی ما با مربی ایرانی تا اینجا سعود کردیم و به امیر قلعه نوعی و حتی ورزشکاران خود افتخار می کنیم . پیروزی قطر با مربی خارجی و بازیکن خارجی در مقابل با ما کم ارزش است
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    4 0
    تمام شد حرفه ای نبودیم و باز انگار با برد ژاپن کار تمام شده دیدیم پرونده بسته شد باید تغییرات در تیم داده شود نسل باید عوض بشود دفاع های ۲۲ ۲۳ ساله میخواهیم
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    3 8
    باز تا نیمه نهایی اومدیم که ژاپن و کره نیومدن
  • ع رحیمی NL ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    6 9
    فدای سرمون، دنیا که تموم نشده ، ژاپن و عربستان و کره و استرالیا هم اوت شدند
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    7 3
    آقای دولت و سیاست نیا نگو برد ژاپن پروژه بود هر جا شما میان مصادره کنید خدا میزاره تو کاسه ما خواهشا بزارید امور روال طبیعی بره قهرمان میشد کسی نمیگفت دولت باعث قهرمانی شد
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    5 7
    انصافا حق قطر نبود برنده بشه
    • محمد IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      3 3
      شانس آوردیم قطر چند موقعیت صددرصو گل نکرد، چی میگی، یه پنالتی ام الکی برامون گرفتن.
  • دلاور RU ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    6 7
    مشرق ماست مالی نکن، اگه کی‌روش بود با اختلاف دو گل می‌بردیم، کدوم مربی عاقلی جلو تیمی که ۳.۵.۲ شگردش هست اینطوری سیستم میچینه، واقعا علی اصغری بود، وگرنه چرا اکرم عفیف راحت خط هافبک رو دور میزد و همه کار کرد و کسیم جلوش رو نگرفت و انقد فشار به دفاع زیاد بود که اخراجی هم داد.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    4 3
    قطر مثل وحشیا بازی کرد آخرشم فقط وقت کشی کردن. تیم ایرانم ماشالله عشق شوت بلندو کله داره.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    9 50
    خدایی چند نکته دل آدم رو میسوزونه ۱.بعد از ۴۵ سال از گذشت انقلاب هنوز شرایط برگزاری یک جام ملت ها رو نداریم و چار تا کشور نوکیسه عربی برای ما شاخ شدن. اگه چار تا ورزشگاه خوب داشتیم و خانمها میتونستند بیان ورزشگاه امروز کشور ما خودش میتونست میزبان باشه و و از کشورمون حمایت کنیم. ۲. سطح فوتبال ایران اصلا جالب نیست و بازیکنان ما اصلا و ابدا زندگی حرفه ای ندارند و تیم های فوتبال لیگ اصلا شبیه تیم نیستند. سطح لیگ خیلی پایینه. فقط‌چن تا تیم دولتی با بودجه بیت المال میتونن بازی درست و حسابی داشته باشن و این ناشی از دولتی بودن ورزشه. ۳. تیم ملی به من ثابت کرد که دیگه ارزش دیدن نداره و باید کلا این تیم منحل بشه. به جز حسرت و پول حرام کردن نفعی نداره. ۴. چرا قلعه نویی بازیکنان خوب دیگه رو نمیاره زمین. چرا بیرانوند یه روز خوبه یه روز بد. طارمی چه نقشی داره که اینقدر رسانه ها گندش کردن. تیم ملی کلا نوسانیه. گاهی تند و گاههی اهسته هست نه یک تیم با بازی پایدار. ۵.من دیگه بازیهای تیم ملی رو نمیبینم . خواهشا بودجه ای که صرف فوتبال ملی و باشگاه های دولتی میشه بدید به ورزشهای دیگه این برنامه های میثاقی و احمدی و خیابانی و خداد عزیزی رو هم تعطیل کنید.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    8 44
    تا وقتی که ورزشگاه،امکانات، مربی خوب و بازی های مناسب نداشته باشیم و نتوانیم میزبانی بگیریم ،هیچ قهرمانی به دست نمی‌آید.
  • ماردین IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    7 6
    طارمی دلیل شکست ایران
  • باربد IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    5 3
    چرابازیکنی مثل قدوس رو گذاشت تو هر بازی تو ترکیب
  • ایرانی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    4 2
    تا زمانی که با پارتی و پول بازیکن به تیم دعوت می شود همین آش و همین کاسه است.
  • SE ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    4 0
    با یه قل دو قل باز نمیشه فینال رفت. تیم نه تاکتیک داشت نه تکنیک چیزی شبیه گرگم به هوای ناشیانه. قلعه نویی هیچی نداشت برای تغییر شرایط و نظم دادن به بازی
  • محمد IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    5 0
    داور عالی بود الکی تمرکز خود و تیم رو به هم زدیم که داور اله داور بله که بازی خودمون بد بود. اردن قهرمانه قبل از بازی عراق هم گفتم.
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    4 8
    ان شاء الله تعالی عمرمان برای 50 سالگی صعود تیم ملی به فینال کفاف دهد. تا آیندگان نگویند یادش بخیر فلانی و فلانی عمرشان کفاف نداد صعود تیم ملی را به فینال جام ملتها ببینند. خدا رحمتشان کند آرزو به دل رفتند.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    4 4
    بچه های تیم ملی و سرمربی وکادر فنی خسته نباشین متشکریم ،خوب بازی کردین ولی تیم حریف از موقعیت ها بهتر استفاده کرد
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    1 2
    بیرانوند توپ نگرفت اصلا
  • ایرانی با غیرت IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    7 0
    بازی تهاجمی بسیار عالی است اما به شرطی که عواملی که مجری این بازی تهاجمی هستند کارامد باشند و بتوانند فرصت ها را به گل تبدیل کنند . ما در نیمه دوم به گل تساوی رسیدیم انهم با پنالتی و از ان زمان تا اخر بازی نتوانستیم در 50 دقیقه یک گل به این تیم قطر بزنیم . این بازیکنان پا به سن گذاشته را بایستی در اولین فرصت برایشان یک بازی خداحافظی دسته جمعی گذاشت و به یکباره تیم ملی جوان و شادابی را برای ادامه راه به جام جهانی ساخت. همین پابه سن گذاشته ها باعث باخت تیم شدند به دلیل لو دادن توپهای بی شمار دربازی و کند بودن عکس العملشان در صحنه های مختلف بازی . بایستی میانگین سنی تیم 25 ساله شود .
  • ایمان IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    13 1
    عیبی نداره هیچی از ارزششون کم نمیشه ماشین چند میلیاردی سوار میشن یادشون میره،، فقط داغش به دل مردم میمونه نمیدونم چطور بعضی ازاینا لژیونرند؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    10 3
    حسرت خیلی چیزا به نیم قرن رسیده
    • IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      2 3
      میشه بگی حسرت چی به نیم قرن رسیده... نیم قرن قبل نه آب داشتیم نه گاز و نه موبایل نه هیچ امکاناتی...90 درصد مردم پول خرید یه ماشین نداشتند الان هر خونواده دو تا ماشین ورتا سال 90 وصع مملکت رو به پیشرفت بود و درآمد مردم نسبت به نیم قرن قبل به دلار ده برابر شده بود اگه تحریم ها نبود الان وضع هزار برابر بهتر بود
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 0
      برو سرانه درآمد مردم ایران ۵۰ سال قبل رو نگاه کن با الان قیاس کن
    • DE ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      3 1
      طرف نوشته پنجاه سال قبل موبایل نداشتیم😂اینم حتما از دستاوردهای شماست
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      3 1
      ۵۰ سال قبل قطر و عربستان و ترکیه امارات رو با الان قیاس کن
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 0
      باورکردنی نیست ادمهایی که میگن مردم موبایل دارند پس ما پیشرفت کردیم
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 0
    تیم ملی ...
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    16 3
    از تیم ملی که ۶ تا از انگلیس خورده توقع بیش ازین نداشتیم، همون بازی با سوریه باید حذف میشد با نذر و نیاز و دعا و صلوات تا اینجا اومد، اینجوری فوتبال فایده نداره، یه بازی خوب یه بازی گند
  • بهزاد US ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    16 8
    تیم ایران بی برنامه بود و از ابتدای جام فقط با تکیه بر ستارگان می خواست برنده باشد . اما فوتبال علمی است که امثال آقای قلعه نویی از آن بی بهره اند . به طور مثال از ابتدای بازی ها آقای شجاع نظم دفاعی تیم را به هم ریخته بود و آقای کی‌روش به درستی او را خط زده بود اما .....
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      2 2
      نگو بابا آقای قلعه نویی ناراحت میشه، بهش بر میخوره، بعد 20 سال دیگه میاد میکه چرا از من انتقاد کردین
  • بهزاد US ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    1 1
    تیم ایران بی برنامه بود و از ابتدای جام فقط با تکیه بر ستارگان می خواست برنده باشد . اما فوتبال علمی است که امثال آقای قلعه نویی از آن بی بهره اند . به طور مثال از ابتدای بازی ها آقای شجاع نظم دفاعی تیم را به هم ریخته بود و آقای کی‌روش به درستی او را خط زده بود اما .....
  • حسن روحانی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    14 16
    خوب شد که باختیم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      10 2
      اگر هم قهرمان میشدن جز شادی لحظه ای وسرپوش گذاشتن روی مشکلات بی پایان مردم توسط مدیران واقعا چه سودی برای مردم داشت باز مردم بودند وانبوهی ازمشکلات درضمن وقتی نیم قرن حتی به فینال اسیا نمیریم واقعیت عریان ورزش ومدیررت هست درست مثل اقتصادومعیشت مردم که هرروز بیشترمیشود بردهای جرقه ای مثل ژاپن ویک تورنمت بسیار بد درسایربازیها. چراباید قهرمان میشدیم
    • IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      3 1
      کره هم 70 ساله قهرمان نشده. حتما نتیجه واقعیت عریان عقب ماندگی کره جنوبیه
    • ناشناس TR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 2
      کره ۲۰۰۲ سوم حام جهانی شده خخخخ
    • ناشناس IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      اصلاح میکنم کره جنوبی جام جهانی ۲۰۰۲ چهارم شد.ولی ۴ جهان
    • ناشناس IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      اصلاح میکنم کره جنوبی جام جهانی ۲۰۰۲ چهارم شد.ولی ۴ جهان
  • حسن روحانی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    13 13
    چه جور آب و صابونی بیارم که روتون رو بشورین. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
  • حسن روحانی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    11 8
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    3 15
    طرفداران بهاییت و سقیفه خوشحال شدن
    • DE ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      کوری چشمش
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    5 1
    وقتی بازیکن سفارشی مث سامان قدوس ۹۰ دقیقه تو زمین پاس اشتباه بده و تعویض نشه نتیجه اش همین میشه
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    1 9
    خدا هم امشب برای قطر بازی میکرد!
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    6 2
    خداییش اگر پراید ماشین بین المللی شد قلعه نوعی هم سرمربی تیم ملی میشه دو کلاس سواد نداره این تیم از روز اول ول معطل بود بی برنامه یک مشت سلبریتی که فقط اسم داشتند نه حمیت بازی
    • IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      2 2
      هیوندای کره جنوبی ماشین بین المللی و کره جنوبی رفته کلیزمن آلمانی رو آورده که مربی جهانیه و همون کلیزمن به اردن خیم ورجه 3 آسیا باخت
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    3 2
    باختیم بدم باختیم باخت مقصرش قله نوعی بود که قائدی و قلی زاده را نیاورد رفت سمت فوتبال علی اصغری
    • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      1 1
      کی‌روش به ژاپن 3 صفر باخت
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    5 1
    اشکال نداره عوضش چیزی از ارزشامون کم نشد
    • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      2 2
      درست هست
  • فرزاد IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    2 6
    باخت تلخی بود چون هم در استانه فینال باختیم هم بعد از نزدیک نیم قرن میتوانستیم قهرمان شویم و توانایی این کار را هم داشتیم و خارج از مسائل تاکتیکی ما فرصتهای زیادی در ضربات اخر از دست دادیم ولی کاری است که شده همان قدر که وطنفروشان بی ریشه اینترنشنال و... از این شکست خوشحال شدند ما مردم ایران ناراحت شدیم همانطور که بازیکنان تیم ملی اشک ریختند من هم اشک ریختم ولی اولاً باید این باخت را فراموش کنیم و به فکر اینده باشیم و ثانیاً باید از زحمات بازیکنان و مربی و تماشاگران حاضر در انجا و کادر مربیگری نیز تشکر کنیم انها در کار خود کوتاهی نکردند کاش انجا بودم و دست تک تک انها را میبوسیدم به امید موفقیت‌ در اینده.
  • فری IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    1 5
    گل اول قطر خطا روی طارمی بود ... داور کویتی به نفع قطر بازی رو ادامه داد تا به ایران پشت هجده نده . اعتراض قلعه نویی در کنفرانس خبری قبل بازی بجا بود
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    1 2
    هر چی لنگی سوراخ بود ریخته بود تو خط دفاعی
  • حمید کلباسی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    4 1
    هیچ مربی عاقلی به ترکیب تیم برنده ایران مقابل ژاپن دست نمی زد ، میلاد و محبی در بازی با ژاپن اشک آنها را در آوردند اما امروز در نیمه اول در ترکیب اصلی نبودند! برای مهار اکرم عفیف هیچ برنامه ای نداشتند ؛ به بیرانوند نگفتند بیش از حد از دروازه بیرون نیاید تا دوباره گل مفت نخورد! اگر برده بودیم خیانت به عدالت بود
  • رضا IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 6
    در بازی با ژاپن کنعانی زادگان پرسپولیسی قلعه نوعی استقلالی را نجات داد اما شبکه سه و شبکه ورزش استقلالی از کنعانی زادگان پرسپولیسی قدردانی نکردند. ناسپاسی استقلالی ها تیم قلعه نوعی را نابود کرد. خدا جای حق نشسته است و قطر ایران را شکست داد.
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    4 0
    با کیروش جلوی امثال آرژانتین و اسپانیا و پرتغال , به زور گل می خوردیم ولی چون اجنبی بود بهتر شد که رفت و جاشو مربی با دانش داخلی گرفت .
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    13 0
    ایندفعه حواله چه خودرویی میگیرن ؟ لابد تو مایه های 100 میلیارد ارزش داشته باشه . تو هی اینجوری به خرمن بیت المال آتیش بزن خدا هم با این نتایج جوابتو میده
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 0
    ان شاءالله نیم قرن دیگه
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 0
    پدرو میگل دفاع قطر تو بازی با لبنان و ازبکستان کارت زرد گرفته بود دو اخطاره بود نباید بازی میکرد ایران باید اعتراض کنه بازی باید سه بر صفر به نفع ایران بشه
    • afc IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      3 0
      بریزید اینستاگرام ای اف سی اینو خارجی بگید، من چک کردم واقعا دو اخطاره بوده مشابهش برای کره بازیکن محروم شد
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 1
    با استناد به ماده ۵۲ بند ۵ آیین نامه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، تک اخطارهای بازیکنان و عوامل تیم‌ها در مرحله گروهی، ۱/۸ و ۱/۴ نهایی، به مرحله نیمه‌نهایی منتقل نمی‌شود.
    • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      4 0
      کیم مین جائه دفاع و ستاره کره جنوبی در مرحله گروهی مقابل بحرین و در یک چهارم مقابل استرالیا کارت زرد گرفت و 2 اخطاره شده بود و در نیمه نهایی مقابل اردن محروم بود حتی روی نیمکت کره هم نبود، حالا چطور پدرو میگل دفاع قطر که در مرحله گروهی مقابل لبنان و در یک چهارم مقابل ازبکستان دو اخطاره شده بود امشب بازی کرد؟ ایران باید اعتراض کنه
    • GE ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      2 0
      اگر بازیکن تا قبل از نیمه نهایی فقط یک اخطار داشته باشد و در نیمه نهایی اخطار بگیرد 2 اخطاره نمی شود و می تواند در صورت برد تیمش در فینال بازی کند اما پدرو میگل دفاع قطر قبل از نیمه نهایی 2 اخطاره شده بود و نباید مقابل ایران بازی میکرد. ایران 100 در 100 باید اعتراض کند و نتیجه 3 بر صفر شود.
  • حسين DE ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 1
    باختيم.😭😭😭😭😭😭
  • Vahid IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    5 2
    فوتبال به سیاست ایران باخت
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 0
    کیم مین جائه دفاع و ستاره کره جنوبی در مرحله گروهی مقابل بحرین و در یک چهارم مقابل استرالیا کارت زرد گرفت و 2 اخطاره شده بود و در نیمه نهایی مقابل اردن محروم بود حتی روی نیمکت کره هم نبود، حالا چطور پدرو میگل دفاع قطر که در مرحله گروهی مقابل لبنان و در یک چهارم مقابل ازبکستان دو اخطاره شده بود امشب بازی کرد؟ ایران باید اعتراض کنه
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 2
    واقعا تیم خوبی داشتیم ، خیلی دلمون میخواست بچه های با این تلاششون در فینال باشند
  • US ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    4 2
    خدایا سپاس
  • وحید IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 1
    استقلالی ها ملی گرایی را فراموش کردند و درباره بازیکنان پرسپولیس حرف می زنند!!!!!!!!!!
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 0
    یه سری کارها ما بیننده فوتبال هم میفهمیم انجام میشد میباختیم مهم نبود معلوم بود امثال ترابی قائدی و قلی زاده برا این بازی مناسبند بازی رو زمین کل بازی توپ رو هوا بود از طرف ایران قلی زاده قائدی اکرم عفیف ما بودند الان سامان فلاح بود بهتر از شجاع بود چی کم داشت کی باید بازی میکرد ؟ چقدر این مواقع ترسو هستیم مربی قطر شجاعانه چند تعویض کرد حداقل دقیقه ۷۰ به بعد میاوردی برا فوتبال بکش زیرش مغانلو اسدی آورد کره ام دو گل خورد ولی تا اخرش رو زمین بود
  • GE ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 0
    با استناد به ماده ۵۲ بند ۵ آیین نامه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، تک اخطارهای بازیکنان و عوامل تیم‌ها در مرحله گروهی، ۱/۸ و ۱/۴ نهایی، به مرحله نیمه‌نهایی منتقل نمی‌شود. یعنی تمامی تک اخطاره ها برای مرحله نیمه نهایی بخشیده خواهند شد مثلا چند بازیکن ایران تک اخطاره بودند که برای نیمه نهایی بخشیده شدند و اگر کارت زرد هم میگرفتند می توانستند در فینال بازی کنند. اما میگل پدرو دفاع قطر قبل از نیمه نهایی ۲ اخطاره شده بود (دقیقه ۹۰ مقابل لبنان و دقیقه ۱۰۵ مقابل ازبکستان) و نباید مقابل ایران بازی میکرد. کیم مین جائه دفاع کره در دقیقه ۱۳ مقابل بحرین و در دقیقه ۹۱ مقابل استرالیا دو اخطاره شد و در نیمه نهایی مقابل اردن محروم بود حتی روی نیمکت کره هم نبود ولی پدرو میگل با همین شرایط مقابل ایران بازی کرد. ایران باید ۱۰۰ در ۱۰۰ اعتراض کند 52.5. Any Participating Player or Participating Official who completes the Group Stage, Round of 16, and Quarter Finals having only received one (1) caution shall not carry-over that caution to the Semi Finals.
    • DE ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      دوست گرامی، قطر و لبنان در بازی های گروهی با هم بازی کردند، نه در بازی های حذفی. لطفا نگاهی به جدول گروه ها بندازین تا منظورم رو متوجه بشوید
  • IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    زمانی ذایران قهرمان میشد
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 1
    مشرق جان یه مقاله راجع به اراجیف بعضی از مردم در مورد فوتبال در موضوعات زیر کار کن.... میگن ایران 50 سال قهرمان نشده در نتیجه ایران در این 50 سال عقب مانده است و چه و چه اینطور باشه کره جنوبی هم 70 ساله قهرمان آسیا نشده.با این استدلال پس کره جنوبی هم در این 70 ساله عقب افتاده.. در حالی که کره جنوبی در این 30 ساله پیشرفت کرده.. میگن کی‌روش به آرژانتین 1 هیچ باخت قلعه نویی به قطر 3 2 باخت.... یادشان رفته همون کی‌روش به ژاپن باخت و حذف شد ولی قلعه نویی ژاپن را حذف کرد... میگن باید مربی خارجی بیاریم تا حذف نشیم و قلعه نویی بار علمی نداره....کره جنوبی با کلیزمن گران قیمت از اردن تیم درجه 3 باخت و حذف شد و عربستان با گران ترین مربی جهان به کره جنوبی باخت که از اردن شکست خورده........ بحث فوتبال نیست بعضی بی وطن ها از این قضیه فوتبال و قهرمان نشدن برای حمله به انقلاب سواستفاده می کنند
    • ناشناس IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 1
      فقط در رد اراجیفت همین بس که کره جنوبی ۲۰ سال قبل سوم جهان شد خخخخخخخخ
    • ناشناس IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      1 0
      تموم شد کره جام جهانی ۲۰۰۲ سوم شد خخخخخخ
    • ناشناس IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      اصلاح میکنم
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 0
    عشق توپ رو با کله زدن داشتیم خدا دو تا پا به این اعضای تیم ملی داده نمی‌دونم چرا اصرار داشتند از سرشون استفاده کنند !؟ فوتبال بود یا والیبال معلولین بود
  • مجید IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 0
    مشخص شد که جنگنده بودن تیم در صورتی نتیجه میده که تاکتیک و برنامه داشته باشیم . متأسفانه هیچگاه تیم ملی فوتبال تاکتیک پذیر نبوده .
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 1
    مهدی طارمی / رامین رضایی/ سامان باید از زمین بیرون کشیده می شدند.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 3
    قلعه نوعی قبلا هم مربی تیم ملی بوده و نتیجه ضعیف گرفته و بعدازاون هم هیچ تغییری نکرده. نه کلاس مربیگری در دانشگاههای ورزشی مطرح جهان رفته ونه سابقه مربیگری درباشگاههای مطرح دنیا داشته دیگه همین نتیجه هم از سرش زیادی هست؛خودکرده را تدبیرنیست
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 2
    اکرم عفیف یک تنه ایران رو سر برید یک گل و یک پاس گل
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 2
    ناراحت نباشید از برد قطر فقط رژیم صهیونیستی خوشحال شد. اما از سوی دیگر ماجرا، تا زمانی هزینه های فدراسیون فوتبال در جیبب خودشان یعنی اعضای فدراسیون هست باخت به قطر چندان ناراحت کننده نیست در طول تأسیس فدراسیون ایران مخصوصاً در این دوره همین بوده است وقتی ویلموتس بیسواد را سرمربی کنید و برایش میلیونها دلار هزینه کنید نیجه اش می شود این بازی نه چندان سخت که فقط به عدم تمرکزشان باختند نه به تیم قطر
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 2
    ولی باز خوب شد
  • علیرضا طهماسبی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    با استناد به ماده ۵۲ بند ۵ آیین نامه برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، تک اخطارهای بازیکنان و عوامل تیم‌ها در مرحله گروهی، ۱/۸ و ۱/۴ نهایی، به مرحله نیمه‌نهایی منتقل نمی‌شود. یعنی تمامی تک اخطاره ها برای مرحله نیمه نهایی بخشیده خواهند شد مثلا چند بازیکن ایران تک اخطاره بودند که برای نیمه نهایی بخشیده شدند و اگر کارت زرد هم میگرفتند می توانستند در فینال بازی کنند. اما میگل پدرو دفاع قطر قبل از نیمه نهایی ۲ اخطاره شده بود (دقیقه ۹۰ مقابل لبنان و دقیقه ۱۰۵ مقابل ازبکستان) و نباید مقابل ایران بازی میکرد. کیم مین جائه دفاع کره در دقیقه ۱۳ مقابل بحرین و در دقیقه ۹۱ مقابل استرالیا دو اخطاره شد و در نیمه نهایی مقابل اردن محروم بود حتی روی نیمکت کره هم نبود ولی پدرو میگل با همین شرایط مقابل ایران بازی کرد. ایران باید ۱۰۰ در ۱۰۰ اعتراض کند
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      قطر و لبنان در مرحله گروهی با هم بازی کردند دوست گرامی
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    دولت هنوز تیم فینال نرفته خودشون را برای چی انداختن وسط که تمرکز تیم را بهم بریزن؟
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    سه تا قهرمانی در جام ملتها داریم
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    سیاست بیمار را هم به دل شاد فوتبال بردند
  • DE ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    حسرت خوردن به گذشته کاربیخودیه! بلکه تمرین خلاقانه و یادگیری تکنیک های بزرگ پی درپی برای ارتقاع موثره.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    پرفسور هایی که میگن نسل عوص بشه عمو نسل عوص بشه مثل والیبال میشیم زتگ تفریح ا
  • ادرین 9@ IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    گل اول قطر قبلش شجاع توپو بادست زدو پنالتی بو اما چون گل شد دیگه نرفت وار.
  • ذس IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 0
    گل امارات و گل دوم قطر و پنالتی سوریه و گل ژاپن به ما همش از سمت راست دفاع ما بود .. آنالیز حریفان از ضعف سمت راست ما بود جایی که صادق محرمی مهره کلیدی ما مصدوم شد .و من بعد از مصدومیت اون گفتم خیلی حیف شد
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 1
    تیم ملی مربی بدرد بخور و کاربلد میخاد مربی گلگهر رو گزاشتین واسه ایران اگ الان ب فکر نباشید در حسرت جام جهانی می مانید
  • تاج IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    وقتی سه گل ازقطرمیخوری کجاش باخت سربلندباورکن قطراراده میکردن چهارگل دیگه میزدن بازیکنان مابه غیرازجهانبخش وآزمون بقیه ازروشکم سیری فقط پیاده روی کردن خیلی بی غیرت هم سرمربی هم اکثربازیکناش
  • تاج IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    آیابازیکنی مثل سامان قدوس دلش به حال مردم ایران میسوزه نوددقیقه پاس اشتباه دادچراتعویض نشدحیف ازقایدی یاقلیزاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس